GPRS og TDC
Fra : Peter Elmkvist Snabe

Dato : 22-12-02 18:07

Hej

Jeg har lige anskaffet min en Siemens C55, som var på tilbud i Fona til
299,- (julegaven til mig selv). Men jeg har et spørgsmål (jeg er ikke lige
nogen ørn til det). Jeg har valgt Mobil Talk abonnementet - For at kunne
bruge GPRS, skal jeg så have et ekstra abonnement eller er det med i Mobil
Talk?

God jul

Peter

Fra : Fischer

Dato : 22-12-02 18:50

> Jeg har valgt Mobil Talk abonnementet - For at kunne bruge
> GPRS, skal jeg så have et ekstra abonnement eller er det med
> i Mobil Talk?

Du skal have et GPRS tillægsabonnement.
Det koster 40,- kr. om måneden + forbrug.

*Fischer
OBS: Hvis nogen vil sende mig en mail, så fjern årstallet i adressen.

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 22-12-02 23:31

Hej

"Peter Elmkvist Snabe" <peter@snabe.dk> wrote:

>Jeg har lige anskaffet min en Siemens C55, som var på tilbud i Fona til
>299,- (julegaven til mig selv). Men jeg har et spørgsmål.

Det har jeg også, omend det var hos Fredgaard, men det er vist samme sag
idag. Jeg vil spørge dig, kan du slå vibratoren fra ?, på min, med
softwareversion 14, er det komplet umuligt.

Ok, det havde ikke meget med GPRS at gøre, men C55 ejere ser ikke ud til
at "hænge på træerne" så man må benytte chancen når der dukker een op

--
M.v.h. Ole®

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 23-12-02 09:39

Ole Rasmussen wrote:

> [...]
>
> Ok, det havde ikke meget med GPRS at gøre, men C55 ejere ser ikke ud til
> at "hænge på træerne" så man må benytte chancen når der dukker een op

Så benytter jeg mig også af chancen. Hvornår har i har i købt dem til den
pris?. Selv har jeg givet kr.599 i telebutikken. Gad vide om de har
prisgaranti?. Med hensyn til vibrator kan jeg tænde/slukke min. Dog er jeg
tvivl om softwareversion. Under INDSTILLINGER-TELEFON-IMEI-INFO står der:
Version 12 med en produktionsdato 26/11-2002. Skulle der være kommet to
opdateringer siden da?.

Ib Jakobsen

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 23-12-02 23:17

Hej

Ib Jakobsen <senator@post.tele.dk> wrote:

>Så benytter jeg mig også af chancen. Hvornår har i har i købt dem til den
>pris?. Selv har jeg givet kr.599 i telebutikken.

Jeg købte min hos Fredgaard i Hillerød i Onsdags til kr. 299,- med TDC
abb. - Ifølge helsides annoncer som bla. var i MetroXpress var prisen
gældende til den 28 Dec. - Den skal dog køre på et Telmore abb. og
foræres væk som julegave, og det var det jeg var ved at teste, da det
viste sig umuligt at slå 'brummeren' fra.

> [...]
>tvivl om softwareversion. Under INDSTILLINGER-TELEFON-IMEI-INFO står der:
>Version 12 med en produktionsdato 26/11-2002. Skulle der være kommet to

Hm, ja det lyder lidt mystisk, min er produceret den 27 November, og har
som skrevet softw. v. 14. Og ifølge www.mobilsiden.dk som senest er
opdateret den 26 Nov. er man nået til version 18 til C55, så det ser
lidt mærkeligt ud at en tlf. der er produceret den 27 Nov. skulle ha' en
gammel software, men ok, muligheden er selvfølgelig at der forkerte
oplysninger på mobilsiden.dk

--
M.v.h. Ole®

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 24-12-02 01:03

Ole Rasmussen wrote:

> Jeg købte min hos Fredgaard i Hillerød i Onsdags til kr. 299,- med TDC
> abb. -

Var lige i Fona i dag. Der lå de med TDC abb. til kr.299. Jeg købte den i
torsdags. Selv har de den til kr.1399 i vinduet. Og prisgaranti kender de ikke
noget til. Selv om det vel er den der bestemmer priserne i Fonas butikker.
Surt

> [...]
> lidt mærkeligt ud at en tlf. der er produceret den 27 Nov. skulle ha' en
> gammel software, men ok, muligheden er selvfølgelig at der forkerte

Så virker det mystisk at min har ver.12!!.

Ib Jakobsen