Nomineringer
Fra : Kevin Edelvang

Dato : 22-12-02 17:13

Jeg ville bare spørge, hvad der ligger til grund for at nogle nominerer
et hav af film i hver kategori til dfk-prisen.

Jeg mener, man kunne måske endnu være lidt i tvivl og så vælge et par
stykker, men så mange, som nogle gør? Efter min mening giver det også
for mange nominerede.

Ang. filmanmelder-prisen er det sjovt at se, hvorledes folk blot vælger
den anmelder, der nu er at finde i den avis, de læser.... Surt, der ikke
er filmanmeldere på AmagerBladet

Mvh
Kevin Edelvang

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 22-12-02 17:20

On Sun, 22 Dec 2002 17:13:06 +0100, "Kevin Edelvang"
<barok@DETTE.skal.fjernes.mail.dk> wrote:

> [...]
>
>Ang. filmanmelder-prisen er det sjovt at se, hvorledes folk blot vælger
>den anmelder, der nu er at finde i den avis, de læser.... Surt, der ikke

Skulle vi vælge an anmeldeler vi ikke kender eller?

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 22-12-02 21:29

Morten Bowman Hansen skrev:
> [...]

Jeg opfordrer også gerne til en vis eftertænksomhed - hvis man egentlig
ikke kunne forestille sig at stemme på den pågældende film eller person,
så er der ingen grund til at nominere den.

> Skulle vi vælge an anmeldeler vi ikke kender eller?

Enig i dén pointe. Desuden har de fleste dagblade en gruppe af
anmeldere, hvoraf kun få altså er nomineret foreløbig.

--
Peter Brandt Nielsen / http://brandtnielsen.adr.dk
»Every birthday I've had since I was ten years old has