Byggematerialer fra udlandet ?
Fra : Rodrigo

Dato : 22-12-02 15:16

Hej !

Jeg skal til bygge helt om i et gammel hus / nyt hus... Og skal til at
købe byggematerialer for 8-900.000 kr. Så jeg tænkte på om der var nogen
som ved hvor i Polen, Tyskland eller ? hvor der kan betale sig at købe,
og evt. let gøre bestillinger direkte via. net.

Evt. nogen der har erfaringe med at købe fra udlandet. og hvor meget man
kan spare...

Go' jul...
Rigo

http://www.kandu.dk/

Fra : Ukendt

Dato : 22-12-02 16:35

> Evt. nogen der har erfaringe med at købe fra udlandet. og hvor meget man
> kan spare...

Jeg har selv tænkt mig at bruge Knoff Dach i Tyskland
http://www.knoff-dach.de, når jeg skal have lagt nyt tag på.

Prismæssigt skulle det ligge lige omkring det halve af noget lignende
herhjemme.

Frank

Fra : Fam. Olsen

Dato : 22-12-02 19:47

"Rodrigo" <Rodrigo.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> som ved hvor i Polen, Tyskland eller ? hvor der kan betale sig at købe,
> og evt. let gøre bestillinger direkte via. net.

Husk at være opmærksom på at de måske har andre dimensioner end her i Dk.
F.eks kan en taglægte have andre mål end her. Det kan måske have indflydelse
på om man får et lovligt byggeri.

jeg vil lige tilføje at det ikke er noget jeg har forstand på men kun har
hørt andre snakke om.

MVH Niels

Fra : JMH

Dato : 28-12-02 12:59

"Fam. Olsen" <dono@newmail.dk> wrote in message news:<3e060f91$0$154$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>...
> "Rodrigo" <Rodrigo.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

Hej Rodrigo og godt nytår

Måske kan jeg hjælpe dig. Jeg har indkøbt materialer i udlandet, og en
reel besparelse på 15/17% er ikke urealistisk på et samlet køb,for dig
svarer det til ca. 120/150.000,00 Kr. Det kræver dog en god
planlægning af selve byggeriet og leverancerne. Du skal også vide at
de fleste leverandører i udlandet vil kræve betaling før levering,
eller betalings garanti i en aller anden form, generelt er det ikke
let at handle i udlandet, men du er velkommen til at kontakte mig for
en snak.
MVH. John

Fra : JMH

Dato : 28-12-02 11:39