Internet via Nokia 6310
Fra : ronnie gasseholm

Dato : 22-12-02 11:49

Jeg har en Bærbar og en Nokia 6310 som jeg meget gerne vil bruge til
at gå på nettet med...

Dvs. Når jeg er væk fra stad. inet forbindelse så skal jeg med min
bærbare kunne koble op og hente mails ved at bruge min 6310 som
modem...
Gerne med GPRS da jeg ved dette kan lade sig gøre, men synes ikke
nokia's manualer beskriver det godt nok...

Den bærbare køre med XP som operativt system, nokia har en guide til
en win2000 opsætning men det ligner jo slet ikke min case...

Er der nogle som har prøvet dette ?
Og hvordan får jeg det til at virke...

telefonen er installeret på den bærbare, men det er selve opsætningen
mellem telefon og bærbar der er et problem...

Telefonen har GPRS abn. og det virker som det skal......

Hvis der er nogle som har et svar på dette så hjælp mig venligst...

Mvh
Ronnie

Fra : JMo.

Dato : 22-12-02 17:57

ronnie@sitevision.dk (ronnie gasseholm) wrote in

> Jeg har en Bærbar og en Nokia 6310 som jeg meget gerne vil bruge til
> at gå på nettet med...
[snip]
> Gerne med GPRS da jeg ved dette kan lade sig gøre, men synes ikke
> nokia's manualer beskriver det godt nok...
[snip]
> Telefonen har GPRS abn. og det virker som det skal......

Har du TDC kan du måske få lidt inspiration på
http://www.tdcmobil.dk/u_22106.htm

Fra : Kongen

Dato : 22-12-02 20:39

Hvis du har Sonofon, så sig til så kan du få en fuldkommen vejledning. men
jeg vil gætte på at du ikke har været inde i kontrolpanel under
nokiatelefoner og skrive Adgangspunktet til GPRS netværket.

MVH K