Fifa 2003
Fra : Per

Dato : 22-12-02 10:23

På kazaa kan man downloade mange falske udgaver af Fifa 2003, er der
nogen der kan give mig de rigtige detaljer om hvilken der er den
rigtige.

Fra : Kurt Lund

Dato : 22-12-02 12:31

"Per" <per-moller@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> På kazaa kan man downloade mange falske udgaver af Fifa 2003, er der
> nogen der kan give mig de rigtige detaljer om hvilken der er den
> rigtige.

Hej Per
Det er lidt dumt at spørge om noget sådan her, der er mange der kikker med
her.
Det er næsten det samme som at bede om at få en bøde fra Anti Pirat gruppen
Men i forretningerne er der ingen Falske udgave af spil... køb dine spil!!

God jul
Kurt

Fra : Ukendt

Dato : 26-12-02 00:30

*********
hvordan pokker skulle nogen kunne uddele bøder... det er vist en storm i et
glas vand... ku jo være det var til nogen under 15 år ... og tror ikke de
der antipirater er i stand til at opkræve noget som helst.
***********

Fra : Lars Wiberg

Dato : 22-12-02 12:43

On 22 Dec 2002 09:23:27 GMT, Per <per-moller@get2net.dk> wrote:

> På kazaa kan man downloade mange falske udgaver af Fifa 2003, er der
> nogen der kan give mig de rigtige detaljer om hvilken der er den
> rigtige.

Det skal du nok ikke regne med. Du skulle hellere tage og skrabe nogle
penge sammen til at købe spillet hos din lokale spilforhandler.

--
Lars Wiberg alias Slartibartfast /\ ASCII Ribbon Campaign
http://southend.dk/ \/ No HTML or RTF in mail