Hvor kan man købe håndvægte online?
Fra : Eske

Dato : 22-12-02 12:50

Jeg leder efter en eller to håndvægte på mindst 20 kg hver, gerne brugt og
helst billigt..
Men det er svært at finde online, har kun fundet BM-Fitness, og jeg vil da
gerne have nogle alternativer...
Er der nogen der har nogen gode websites?
Tak!

Fra : John Sahl

Dato : 22-12-02 14:37

http://www.dba.dk er din ven.

--
God jul og et rigtig lækkert nytår,
John Sahl, Projektleder på MandeZonen.dk

Fra : Søren Brix

Dato : 23-12-02 17:33

www.guloggratis.dk er også en god kammerat...........