SAS nye billigbilletter på nettet ?
Fra : Bakke

Dato : 22-12-02 11:15

Er der nogen som ved om SAS nye billigbilletter til sydeuropa ( fra 30.
marts ) kan findes nogen steder på nettet ?
(Nej, de kan IKKE findes hos SAS.dk selv. Det gør de selv opmærksom på !)

Mvh

Bo

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 22-12-02 15:07

Jeg læste at der vil blive oprettet et website til salg af biletterne om
kort tid, ind til videre skal man vist bare kontakte en SAS agent....

Fra : Bakke

Dato : 22-12-02 20:07

> Jeg læste at der vil blive oprettet et website til salg af biletterne om
> kort tid, ind til videre skal man vist bare kontakte en SAS agent....
Tak for svaret.
Men det er jo rart at kunne se på time-tables og ikke mindst priser når man
forsøger at strikke en ferie sammen. Og det er netop det, jeg gerne vil
kunne uden at skulle diskutere i telefonen med en pågående sælger, som har
som sit højeste mål at sælge, ikke at oplyse.

Mvh

Bo

Fra : michelangelo

Dato : 31-12-02 07:37

jeg modtog en mail fra Flybillet.dk igår, der havde et site hvor man blandt
andet kunne bestille SAS' billige billetter. Det lykkedes mig dog ikke at
finde en eneste ledig billet på trods af en times intens søgen.

Mvh Lasse