Usynlig tæller
Fra : Hugo

Dato : 22-12-02 10:18

Hej Gruppe

Kan jeg få en tæller på indekssiden som kun jeg kan se ?

Jeg bruger TDC, så det er deres tæller jeg skal bruge.

Hi' Hugo

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 22-12-02 14:22

"Hugo" <hugoNOSPAM@privat.tdcadsl.dk> skrev :

>Kan jeg få en tæller på indekssiden som kun jeg kan se ?
>
>Jeg bruger TDC, så det er deres tæller jeg skal bruge.

Ikke nødvendigvis, jeg vil anbefale http://www.zipstat.dk/, her
får du en mere nøjagtig tæller og den fortæller mere om dine
besøgende og den kan være usynlig.

(En tæller af den type som TDC tilbyder vil tælle et besøg,
hvergang man kommer på siden og den bliver refreshet, så hvergang
folk måtte gå frem og tilbage på dine sider, så vil den i mange
tilfælde tælle det som et nyt besøg og den tæller dine egne besøg
med)

Fra : Hugo

Dato : 22-12-02 16:27

> [...]
> folk måtte gå frem og tilbage på dine sider, så vil den i mange
> tilfælde tælle det som et nyt besøg og den tæller dine egne besøg

Tak - Tak....jeg har hentet zipstat, den er rimelig skrap, men den er alt,
alt for svær for en nybegynder som mig. Undskyld, jeg burde have nævnt mit
intelektuelle stade !
En skjult tæller som ikke tæller hver gang jeg selv går ind og ændrer
siden, det er lige sagen, men jeg kan slet ikke overskue "zipstat".

Beklager, har du en anden, nemmere løsning ?

Hi. Hugo

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 22-12-02 17:33

"Hugo" <hugoNOSPAM@privat.tdcadsl.dk> skrev :

>Beklager, har du en anden, nemmere løsning ?

Desværre ikke, hvis den både skal være gratis og usynlig.

De gratis tællere, der ellers findes, kræver at de bliver vist på
siden (de vil have lidt reklame for at yde tjenesten).

En god før i tiden var http://thecounter.com, men nu vil de have
$ 17.95 for det, hvis den skal være usynlig.

Men du kan da prøve at søge på "free counters" på
http://www.google.com, det er muligt at der er nogen jeg ikke
kender.