Gymform plus
Fra : zcully

Dato : 21-12-02 23:13

Hejsa

Har nogle gange set en reklame i TVshop for et produkt der hedder Gymfor
plus, som algiveligt skulle kunne give dig muskler ved hjælp af noget muskel
stimulering eller sådan noget. Se her:
http://www.tvshop.com/main.phtml?prod_id=23

Nogen der har erfaringer med den? Virker det?
Grunden til jeg pludselig kommer i tanke om den igen er fordi jeg har set et
tilsvarende produkt på tilbud i øjeblikket og har tænkt på at købe den.

/Zcully

Fra : Glenn [Odense]

Dato : 22-12-02 03:42

"zcully" <zcully@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> stimulering eller sådan noget. Se her:
> http://www.tvshop.com/main.phtml?prod_id=23
>
> Nogen der har erfaringer med den? Virker det?

Dette er hvad jeg fik fortalt af en kammerat,der læse idræt på uni.

Det kan godt være at man "træner" sine muskler, men du for ikke trænet sener
og muskelhæftningen ved knoglerne. Det kan gøre at din muskel bliver så
stærk at den kan rive en sene over, hvis du f.eks. skal løfte noget tungt.
Eller endnu være, at musklen bliver revet fra, ved knoglen.

Skulle jeg bruge sådan en, ville jeg, max lade den klare 50% af "træningen".

Glenn

Fra : hellehelle

Dato : 22-12-02 14:35

http://www.kandu.dk/

Fra : hellehelle

Dato : 22-12-02 14:36

> [...]
> stimulering eller sådan noget. Se her:
> http://www.tvshop.com/main.phtml?prod_id=23
>
> Nogen der har erfaringer med den? Virker det?

Købte en - DYR!!!! og det havde ingen effekt.
Fik heldigvis mine penge igen.
nej, der er desværre ingen lette genveje.
Brug hellere pengene på noget lækkert træningstøj eller god fornuftig
mad....
God jul...
Helle

http://www.kandu.dk/

Fra : Mikkel Gybel Jensen

Dato : 22-12-02 14:47

"zcully" <zcully@hotmail.com> wrote in message

> Har nogle gange set en reklame i TVshop for et produkt der hedder Gymfor
> plus,

Brug tiden på at læse lidt baglæns i gruppen - fuldstændig samme emnelinie,
så det skulle være til at finde...

Konklusionen er, at det ikke virker en skid, og det er ren spild af penge.

- Mikkel

--
Mikkel Gybel Jensen, Stud. scient biokemi
http://www.cmrc.dk ; http://www.pcarlp.dk

Fra : Thomas E

Dato : 27-12-02 00:40

Hold dig fra det lort! That's it.

Kan højest fjerne smerter og infiltrationer.

du må the hard way ned i dit center hvis du vil træne dine muskler.