Orange Mono
Fra : BorreBoy

Dato : 21-12-02 22:19

Hejsa.

Jeg har ikke de bedste erfaringer med Orange; men alligevel overvejer jeg at
få et Mono abonnement..
Jeg vil lige høre, om der er nogen her i gruppen, som bor i Århus C og har
Orange? Hvordan er dækningen? Gode/dårlige erfaringer...

--
Med venlig hilsen,
Thomas Borre

Fra : Sørensen

Dato : 21-12-02 22:44

"BorreBoy" <borreYYY@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg vil lige høre, om der er nogen her i gruppen, som bor i Århus C og har
> Orange? Hvordan er dækningen? Gode/dårlige erfaringer...

Du er klar over at folk der ringer til dig betaler mobiltakst ?

vh.
Sørensen

Fra : BorreBoy

Dato : 21-12-02 22:48

"Sørensen" <no@i.dont> skrev i en meddelelse

> "BorreBoy" <borreYYY@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> at

> Du er klar over at folk der ringer til dig betaler mobiltakst ?

Ja, men så må jeg tilbyde at ringe folk op, hvis de ringer fra en
fastnettelefon.

Fra : Christian Poulsen

Dato : 22-12-02 23:24

> Du er klar over at folk der ringer til dig betaler mobiltakst ?

Ja, selvfølgelig. Det er jo en mobiltelefon.

Fra : Lars Raaby

Dato : 22-12-02 11:55

BorreBoy skrev i et tidligere indlæg:

> Jeg vil lige høre, om der er nogen her i gruppen, som bor i
> Århus C og har Orange? Hvordan er dækningen? Gode/dårlige
> erfaringer...

Orange dækker godt i de store byer. Der kan komme problemer ude
på landet.

Lars Raaby

Fra : Georg

Dato : 27-12-02 02:35

Orange har fakstisk ligeså god dækning som Sonofon. TDC har den ubetingede
bedste dækning. Telia vil jeg slet ikke nævne.

Fra : Hans Paulin

Dato : 27-12-02 08:53

Georg wrote:
> Orange har fakstisk ligeså god dækning som Sonofon. TDC har den
> ubetingede bedste dækning. Telia vil jeg slet ikke nævne.

....hvad med Telmore?
Hans

Fra : BorreBoy

Dato : 27-12-02 09:51