testing
Fra : Morten Lind

Dato : 21-12-02 21:59

There´s a new kid in town........

Fra : Jesper

Dato : 21-12-02 22:16

Morten Lind <mortenlind@mac.com> wrote:

> There´s a new kid in town........

Måske skulle du overveje at bruge dk.test til at afprøve browseren.
--
Jesper myem@il -> lustmagnet {at} sexmagnet [dot] com

Every time you hear the Mac startup chime,
an angel just got his wings.

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 21-12-02 23:13

Jesper <spam@spam.spam.invalid> wrote:

> Måske skulle du overveje at bruge dk.test til at afprøve browseren.

Ja eller huske at trykke æble + 3, så suppen står på all.

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Morten Lind

Dato : 22-12-02 11:12

Jesper <spam@spam.spam.invalid> wrote:

> Måske skulle du overveje at bruge dk.test til at afprøve browseren.

Jeg véd det nu, Jesper - men kunne ikke komme igennem igår aftes - Jeg
tror, jeg har nogenlunde styr på det nu
M.w

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 21-12-02 23:24

Morten Lind <mortenlind@mac.com> wrote:

> There´s a new kid in town........

Velkommen til! Hvad er du kørende på?

Martin

Fra : Morten Lind

Dato : 22-12-02 10:43

Martin Bredthauer <spam_spam_spam@talent.dk> wrote:

> Velkommen til! Hvad er du kørende på?

Tak Martin - G4/733/768/60/L3/superdrive
(Jeg er ikke helt fortrolig med MacSoup endnu, så lad mig lige lave
nogle begynderfejl)

Morten

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 22-12-02 11:44

Morten Lind <mortenlind@mac.com> wrote:

> G4/733/768/60/L3/superdrive

Det var da en heftig "entry level" maskine

Martin

Fra : Morten Lind

Dato : 22-12-02 12:37

Martin Bredthauer <spam_spam_spam@talent.dk> wrote:

> Det var da en heftig "entry level" maskine

Hæ, hæ - det var high end modellen i de første fem måneder af år 2000

Fra : Morten Lind

Dato : 22-12-02 12:41

Morten Lind <mortenlind@mac.com> wrote:

> Hæ, hæ - det var high end modellen i de første fem måneder af år 2000
Undskyld 2001 - tiden, den strik

Fra : Morten Lind

Dato : 22-12-02 12:37

Martin Bredthauer <spam_spam_spam@talent.dk> wrote:

> Det var da en heftig "entry level" maskine

Det var "high end" modellen de første fem måneder af år 2001 - den
første med superdrive - lige efter kom QS-modellerne min er grafit og
de kalder den DA - den har også gigabit netværk:
http://www.apple-history.com/g4da.html
M.
Nogle gange virker det, som om, jeg ikke kan poste - den står og tæller
indlæg ned?
M.

Fra : Henrik Münster

Dato : 22-12-02 13:30

Morten Lind <mortenlind@mac.com> wrote:

> Nogle gange virker det, som om, jeg ikke kan poste - den står og tæller
> indlæg ned?

Det er Tele Danmarks news server, der driller lidt. Er det ikke den, du
bruger? Tæller den virkelig indlæg ned? Er det ikke
gennemsnitshastigheden, der falder. Står der ikke bare nul ved den
aktuelle hastighed til venstre? Sker det, så afbryd bare og prøv igen.
Når man har gjort det nogle gange, lykkes det som regel at sende.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Morten Lind

Dato : 22-12-02 14:05

> [...]
> aktuelle hastighed til venstre? Sker det, så afbryd bare og prøv igen.
> Når man har gjort det nogle gange, lykkes det som regel at sende.

Hej Henrik - ja, du har ret. Det var mig, der ikke så ordentlig efter.
Som jeg skrev til dig andetsteds, er det hér suppekogeri meget nyt for
mig. Engang i september viste Jesper Gylling mig det, men vi havde et
andet projekt igang, så det gik lidt stærkt.

Men igår fik jeg uventet at vide, at jeg kunne holde fri idag, så jeg
hentede dåsesuppen, men det blev sent, inden jeg nåede at få styr på
det.

Jeg synes stadig ikke, det er så logisk at skulle svare og jeg "mangler"
at kunne opdatere - uden at lukke vinduer(?)

Meeeeen det kommer vel.....

Morten

Fra : Henrik Münster

Dato : 22-12-02 14:09

Morten Lind <mortenlind@mac.com> wrote:

> Jeg synes stadig ikke, det er så logisk at skulle svare og jeg "mangler"
> at kunne opdatere - uden at lukke vinduer(?)

Du kan da trykker alt-æble-k uanset, hvor du er. Så sender og henter
den, men det er rigtigt, at den ikke opdaterer meddelelsesvinduet med
det samme. Det skyldes alt sammen, at det er en off-line reader. Det har
fordele. F.eks. er det enormt smart, at man har alle indlæg liggende på
harddisken. Det er enormt nemt at søge i gamle indlæg. Det kan man også
på Google, men det er ikke helt så hurtigt og fleksibelt.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Morten Lind

Dato : 22-12-02 17:10

> [...]
> harddisken. Det er enormt nemt at søge i gamle indlæg. Det kan man også
> på Google, men det er ikke helt så hurtigt og fleksibelt.

Men Henrik....

Jeg er da NØDT til at lukke vinduet, jeg har skrevet i, ellers sender
den ikke udgående...
M.

Fra : Henrik Münster

Dato : 22-12-02 18:09

Morten Lind <mortenlind@mac.com> wrote:

> Jeg er da NØDT til at lukke vinduet, jeg har skrevet i, ellers sender
> den ikke udgående...

Nååh! Ja, det vindue er du nødt til at lukke. Det er da vel også ganske
logisk. På den måde afslutter man og godkender, at nu må det sendes. Når
man er færdig med at skrive et brev, folder man det vel også sammen og
putter det i en konvolut. Men vinduet bagved med det indlæg, du svarer
på, er du ikke nødt til at lukke.
--
Henrik Münster
Esbjerg