Mandolinjern
Fra : ronny

Dato : 21-12-02 21:05

Hej alle

Hørte netop tale om et mandolinjern i forbindelse med at skære ting extremt
tynde. Hvad er det, hvad koster de ca. og hvor kan man købe det? Og er der
andre alternativer til tynd-skæring?

Venlig hilsen
Peter

Fra : Kurt Lund

Dato : 21-12-02 21:27

ronny skrev:

> Hørte netop tale om et mandolinjern i forbindelse med at skære ting
> extremt tynde. Hvad er det, hvad koster de ca. og hvor kan man købe
> det? Og er der andre alternativer til tynd-skæring?

Her kan du se et par billeder samt priser:

http://tinyurl.com/3qq2

--
Kurt Lund

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 21-12-02 21:32

Kurt Lund skrev:

> Her kan du se et par billeder samt priser:
>
> http://tinyurl.com/3qq2

Det er en god idé at angive både den originale url og den forkortede.
Dels kan det være rart at se hvor man er på vej hen, dels bliver Google
fyldt med ubrugelige links hvis tinyurl.com (eller andre der yder en
lignende service) lukker biksen en dag.

// Klaus

Fra : Mads Toftum

Dato : 22-12-02 00:09

On Sat, 21 Dec 2002 21:27:29 +0100, Kurt Lund <kl@fabel.dk> wrote:
> Her kan du se et par billeder samt priser:
>
> http://tinyurl.com/3qq2

Jeg har haft metal modellen der er vist her i et par år og er vældig
godt tilfreds med den. Man kan også købe fra hhtp://www.hwl.dk

vh

Mads Toftum
--
`Darn it, who spiked my coffee with water?!' - lwall