virker i IE men ikke i Netscape ...
Fra : rasmus carlsen

Dato : 21-12-02 18:53

jeg har:
#venstre {
position: absolute;
left: 0px;
top: 83px;
border: solid black;
border-width: 1px 1px 1px 1px;
width: 150px;
z-index: 1;
text-align: right;
}

og inde i den:

..menuoverskrift {
font-weight: bold;
background-color: #ff0000;
color: #ffffff;
width: 145px;
z-index: 3
}

og html-kkosen ser sådan ud:

I IE bliver baggrunde rød og teksten hvis ...men det virker sku ikke i
Netscape ...hvorfor ikke og hvordan får jeg det til at virke?

mvh

ras

Fra : Stig Nygaard

Dato : 21-12-02 19:01

Hej Rasmus

rasmus carlsen wrote:
> I IE bliver baggrunde rød og teksten hvis ...men det virker sku ikke i
> Netscape ...hvorfor ikke og hvordan får jeg det til at virke?

Giv et link til siden, så vi kan se hele koden.

--
Mvh. Stig
stig[at]rockland[dot]dk

Fra : rasmus carlsen

Dato : 21-12-02 19:12

www.konkurrenceskade.dk/ras

Fra : Stig Nygaard

Dato : 21-12-02 20:07

Hej Rasmus

rasmus carlsen wrote:

> www.konkurrenceskade.dk/ras

Øhh, er det den rigtige side du gav et link til? Jeg kan ikke rigtig se
sammenhængen til dit oprindelige spørgsmål?

Fra : rasmus carlsen

Dato : 21-12-02 20:13

> Øhh, er det den rigtige side du gav et link til? Jeg kan ikke rigtig se
> sammenhængen til dit oprindelige spørgsmål?

-aaah pis ..sorry ... havde ikke lige fået uploaded den rigtige ...men bare
skidt pyt med det ... jeg har fundet en anden løsning ... men tak for
interessen!

ras