Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
geforce 2
Fra : k.b.s.

Dato : 21-12-02 18:29

Hej NG.
Hvordan for jeg mit tv-out og min skærm til, at vise det samme ?

--
M.V.H.
Kim B. Steffensen

Win 98 SE
AMD ahtlon 1800+
512 DDR ram pc 2100
40 GB HD Seagate
40GB HD Maxtrox
48* DVD pioneer
12*10*32 Ricoh brænder
10/100 allied telesyn
Geforce 2 64MB.

Fra : Cinnober

Dato : 21-12-02 22:04

"k.b.s." <vildsi@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej NG.
> Hvordan for jeg mit tv-out og min skærm til, at vise det samme ?
>

> --
> M.V.H.
> Kim B. Steffensen
>
> Win 98 SE
> AMD ahtlon 1800+
> 512 DDR ram pc 2100
> 40 GB HD Seagate
> 40GB HD Maxtrox
> 48* DVD pioneer
> 12*10*32 Ricoh brænder
> 10/100 allied telesyn
> Geforce 2 64MB.

hent programmet TvTool

Fra : jakob

Dato : 22-12-02 00:33

> hent programmet TvTool

Ka du ikke lige forklare mig hvad TvTool kan. Jeg har selv arbejdet lidt
med at få mit geforce4mx440 til tv og her har jeg brugt nview men kan
Tvtool noget mere eller gør den det bedre ?

Jeg er foriøvrigt ikke imponeret over kvaliteten når jeg afspiller en
divx via mit tv, slet ikke.

Venlig hilsen

Jakob

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 22-12-02 00:43

On Sun, 22 Dec 2002 00:32:32 +0100, jakob wrote:

> Ka du ikke lige forklare mig hvad TvTool kan. Jeg har selv arbejdet lidt
> med at få mit geforce4mx440 til tv og her har jeg brugt nview men kan
> Tvtool noget mere eller gør den det bedre ?

TVTool kan ikke gøre noget for dig. Du har en NV17 TV-out chip, som er
integreret på kortet og nVidia er lukket som en østers med informationer
om denne, så du er tvunget til at bruge nView. (ligesom mig)

> Jeg er foriøvrigt ikke imponeret over kvaliteten når jeg afspiller en
> divx via mit tv, slet ikke.

Nej det kan jeg godt forstå. Jeg er også skuffet. Savner _virkelig_ mit
G400.

//Martin

Fra : Cronos

Dato : 22-12-02 01:10

"Martin L. Johansen" <ask@for.it> wrote in message

> TVTool kan ikke gøre noget for dig. Du har en NV17 TV-out chip, som er
> integreret på kortet og nVidia er lukket som en østers med informationer
> om denne, så du er tvunget til at bruge nView. (ligesom mig)

Kan nvdvd 2.0 ikke bruges?
http://www.nvidia.com/view.asp?PAGE=nvdvd

Tror dog ikke den kan afspille divX