Saldooplysning på Telia Cash?
Fra : Hans Paulin

Dato : 21-12-02 16:56

....hvordan finder man liiige ud af det?

....har hængt i røret til Telia et kvarters tid, men "...der er fortsat ingen
ledige medarbejdere!"- hvordan finder man ud af, hvor meget taletid man har
tilbage?

....har osse været inde på deres hjemmeside www.cash.telia.dk for at score
20 dask ved at udlevere mine generalia - men det har ikke virket i 2 dage nu
;-(
Hans

Fra : Fischer

Dato : 21-12-02 18:21

> ...har hængt i røret til Telia et kvarters tid, men "...der er
> fortsat ingen ledige medarbejdere!"- hvordan finder man ud
> af, hvor meget taletid man har tilbage?

På nogle telefoner kan man sætte den til at vise saldo under opkald. Altså
et eller andet med 'Opkaldstæller' og 'Vis taletid'.
Men altså det kan hedde noget andet alt efter telefon.

> ...har osse været inde på deres hjemmeside www.cash.telia.dk
> for at score 20 dask ved at udlevere mine generalia - men det
> har ikke virket i 2 dage nu

Det har ikke virket i flere måneder. Jeg ringede ind for lang tid siden og
gjorde opmærksom på problemet. Men de er tydeligvis en flok amatører.

Dog fik jeg til at virke ved at udfylde ALLE felter - incl. 'Etage', 'Side',
'Vær/Lejl/Dør' og 'Nr'.

*Fischer
OBS: Hvis nogen vil sende mig en mail, så fjern årstallet i adressen.

Fra : Hans Paulin

Dato : 21-12-02 18:31

Fischer wrote:
> det kan hedde noget andet alt efter telefon.

....prøver at ringe til dem mandag...

> de er tydeligvis en flok
> amatører.

....så ved man det...

> Dog fik jeg til at virke ved at udfylde ALLE felter - incl. 'Etage',
> 'Side', 'Vær/Lejl/Dør' og 'Nr'.

....synes jeg osse, at jeg prøvede et par gange...
Hans

Fra : Fischer

Dato : 21-12-02 19:59

> ...prøver at ringe til dem mandag...

Hvilken telefon drejer det sig om?

Fra : Hans Paulin

Dato : 21-12-02 20:09

Fischer wrote:
> Hvilken telefon drejer det sig om?

....det er en Alcatel One Touch Max...

....ved den Alcatel One Touch Gum, jeg har i forvejen med TDC taletid, skal
jeg bare ringe til "kundecenteret" og taste 2 for at få oplysningen :-/
Hans

Fra : Fischer

Dato : 21-12-02 20:23

> ...det er en Alcatel One Touch Max...

Så kan jeg desværre ikke hjælpe - har ikke noget der ligner.

> ...ved den Alcatel One Touch Gum, jeg har i forvejen med
> TDC taletid, skal jeg bare ringe til "kundecenteret" og taste
> 2 for at få oplysningen :-/

Et lille trick:
Du kan hos TDC i stedet blot taste: *101# og tryk på "ring op"

Fra : Hans Paulin

Dato : 21-12-02 21:20

Fischer wrote:

> Så kan jeg desværre ikke hjælpe - har ikke noget der ligner.

....det er tanken, der tæller...

> Et lille trick:
> Du kan hos TDC i stedet blot taste: *101# og tryk på "ring op"

Hvor vildt!!

....man tror, det er løgn - *G*
Hans

Fra : Hans Paulin

Dato : 21-12-02 21:45

Hans Paulin wrote:
> [...]

....fik hul igennem til Telia:

"Meny > Tjenester > Tid / beløb > Beløb > Kredit" - he he...
Hans