Elgulvvarme under laminatgulv.
Fra : Kim Jørgensen

Dato : 21-12-02 15:55

I vores køkken er gulvet pivkoldt.

Jeg har lagt Alloc klicklaminat på gulvet.

Nu overvejer jeg evt. at lægge noget gulvvarme.

? er om det er problem at lægge nogle elmåtter underneden.

Af hensyn til højden ved dørtrin vil jeg gerne slippe så lavt så muligt, og
endelig er det nødvendigt at fuge gulvet, eller finder der tynde elmåtter
man kan smide gulvet direkte på igen ?

Anyone med gode råd ?

Go weekend

Kim

Fra : Lasse Tolderlund Jø~

Dato : 22-12-02 21:14

Det turde jeg nok ikke gøre... Varme måtterne skal støbes ned. Hvis der er
klinker så kan du jo fjerne dem, og så støbe måtten ned med lip., det er
ihvertfald det jeg havde tænkt at gøre i vores køkken !! Der ligger nu
klinker, og de er røv kolde at gå rundt på, desuden er det ikke godt for
ryggen !!

Lasse Jørgensen

Fra : Leif

Dato : 10-01-03 14:37

Har lige de samme overvejelser med Pergo.
Har set noget tyndt! fra "Dansk Lyskilde, 43 717311" de handler ikke med
private,
men....... SKulle efter sigende være den slags der benyttes i
Helårs-Campingvogne?
Kigger mig stadig omkring især pga. prisen: 60x350cm 1488,- samt trafo
1700,-

Mvh, Leif

Fra : Philip Oest Møller

Dato : 11-01-03 09:30

> [...]
> Helårs-Campingvogne?
> Kigger mig stadig omkring især pga. prisen: 60x350cm 1488,- samt trafo

Her er en tidligere tråd med lidt om det samme:
http://groups.google.com/groups?hl=da&lr=lang_da&ie=UTF-8&threadm=c6165f57.0212221239.5ecd36f%40posting.google.com&rnum=1&prev=/groups%3Fq%3Ddevi%2Bphilip%2Boest%2Bm%25C3%25B8ller%26hl%3Dda%26lr%3Dlang_da%26ie%3DUTF-8%26selm%3Dc6165f57.0212221239.5ecd36f%2540posting.google.com%26rnum%3D1

Med træ hilsen
Philip Oest Møller

"Man skal kun bekymre sig om nøjagtigheder,
Unøjagtighederne kommer af sig selv."