Ericsson T68i ringetoner
Fra : Jens Jensen

Dato : 21-12-02 08:42

Hej i gruppen

Jeg har en Ericsson 68i og et serielt datakabel.
Jeg kan synkronisere min outlook kalender, og jeg kan uploade billeder fra
Ericssons tegneprogram.

Men hvordan og med hvilket program kan jeg uploade ringemelodier til
telefonen via mit serielle datakabel.

Jeg har prøvet at finde det program der er med når man køber et kabel ved
Thansen, men der skriver hele tiden at det leder efter porten, og jeg kan
ikke lave opsætningen så det virker.

Er der en eller anden som kan hjælpe.

på forhånd tak .

Jensen

Fra : L@rs K

Dato : 21-12-02 11:00

Prøv med SendFile fra christersson.org,,,,
http://www.christersson.org/software_sendfile.asp

L@rs

Fra : Jens Jensen

Dato : 21-12-02 16:08

Tak for svaret. Når jeg prøver at benytte SENDFILE, kommer jeg ikke i
kontakt med telefonen.
Jeg kan som sagt kun komme i kontakt via de to programmer jeg nævnte i mit
indlæg. Så det med nye ringetoner over kabel, er nok ikke sådan lige til og
finde ud af, altså hvilket program jeg skal bruge til det.

Jensen

Fra : L@rs K

Dato : 22-12-02 21:35

Ja,,,,, det er ikke helt sjov med det der Ericsson Mobile Phone Monitor(MPM)
!!
F.eks. skal man lige slukke for XTND Synch (XTND Synch iconet i System Tray)
hvis man skal sende filer til telefonen.
Men jo..... Sendfile er da en løsning,,, eller den løsning jeg bruger ! (Har
brugt både kabel, IR og Bluetooth).