Hvad kan jeg gøre?
Fra : Full name

Dato : 20-12-02 22:23

Hej Gruppe!

Dette er ikke 100% on topic, but here goes:

Jeg er en ung (31 år...) mand. Ikke noget særligt af udseende, men
indersiden fejler ikke noget, så vidt jeg ved. Jeg har mange tanker og
fantasier, blandt andet omkring bdsm, men også mere generelle rollespil.
Og ikke alle er seksuelt orienterede. Jeg vil gerne prøve en masse
forskelligt.

Jeg vil gerne træffe en pige der kunne have lyst til at prøve nogle af
disse ting. Men jeg har været komplet ude af stand til at gøre nogen
interesseret. Jeg har for ca. et halvt år siden averteret på alle
internet dating-services, hvor jeg ærligt og redeligt fortalte om mine
ideer. Det gav absolut ingen feedback, på trods af mine anstrengelser.
Jeg kan sagtens lave "almindelige" dates, jeg er ikke komplet overnørdet.

Så hvad kan jeg gøre? Hvor kan jeg prøve lykken? Hvilke dating-sites er
gode for tiden? Hvor ellers? Har I nogen gode råd til "ualmindelige"
dates og kontakter?

Hvordan kan det være at man tilsyneladende kan skræmme folk væk med et
enkelt ord, i et anonymt forum? Er det kun i fiktion at piger kan afvige
fra det absolutte gennemsnit? Er alle piger på omkring 30 år færdige
med eksperimenter? Det håber og mener jeg sandelig ikke!

FN

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 22-12-02 09:47

"Full name" <stippelsen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
Hej Full Name

[snipper lige forklaring]

> Så hvad kan jeg gøre? Hvor kan jeg prøve lykken? Hvilke
dating-sites er
> gode for tiden? Hvor ellers? Har I nogen gode råd til
"ualmindelige"
> dates og kontakter?

Prøv Ofir chatterne, log ind, skriv til alle ( kaldes at chatte
sort) og gå kun i rødt når du bliver inviteret ind, eller en
kvinde kontakter dig = alm chatpli.
jeg kan anbefale dig sexchatterne - der har alle forskellige
sexuelle interesser, og afvigende interesser " imponerer sjældent"
med mindre personen er totalt blottet for alm god opførsel.

> [...]
færdige
> med eksperimenter? Det håber og mener jeg sandelig ikke!

Nu er det generelt sjældenere at mænd får svar på deres
kontaktannoncer end kvinder - dette er et faktum. Men om det
skyldes at den gamle med at mænd jager og kvinder vil jages er
gældende skal jeg ikke kunne sige.

Kærlige hilsner
J¤mfruen)

Fra : Full name

Dato : 26-12-02 17:50

On Sun, 22 Dec 2002 09:46:46 +0100, J¤mfruen) wrote:

> [...]
> interesser, og afvigende interesser " imponerer sjældent" med mindre
> personen er totalt blottet for alm god opførsel.
Tak for dit råd - det vil jeg prøve!

FN

Fra : Amie

Dato : 26-12-02 02:29

Hej FN

Du kan også prøve på Scor.dk .. lav en profil og skriv om dig selv. Tjek
andre profil ud og så hvordan de skriver. Du skal ikke forvente at pigerne
skriver til dig, da der er mange fyre, men søg løs og skriv til dem du synes
er noget. Det gode ved scor er at man kan skrive hvad man søger, så du kan
fx søge på sexinteresser "alt under sm" på den måde sortere du allerede de
folk der ikke er til sm fra.

På scor kan du også gå i chat og der er en masse rum med forskellige temaer.

Gode råd :

- Betal for et års abn... så bliver du taget mere seriøs

- Ha' et billed på din profil og det må IKKE være et billede af din
tissemand, det er total aftændene på mange piger

- Lad vær med at skrive en lang profil tekst omkring dine fantasier, men lav
en om dig selv. Piger tænder af hvis mænd kun snakker om sex.

- Lad vær med at presse en pige til at mødes eller ringe med det samme,
piger bliver tit skræmt af den slag.

- vær aktiv i chat.. det er tit derigennem man får den hurtigste kontakt

- forvent ikke at alle skriver tilbage til dig.. nogen piger får mange breve
og kan ikke helt overskue det *S*

Det er bare lidt gode råd fra mig. Jeg er selv på scor og har mødt mange
sjove mennesker derigennem.

Amie

Fra : Full name

Dato : 26-12-02 18:11

On Thu, 26 Dec 2002 02:28:59 +0100, Amie wrote:

> Du kan også prøve på Scor.dk
Det har jeg prøvet - uden resultater.

> lav en profil og skriv om dig selv.
> Tjek andre profil ud og så hvordan de skriver.
Mange formulerer sig på folkeskoleniveau, og overdænger det ufrilligt
morsomme resultat med tåbelige scorereplikker. Jeg prøver sædvanligvis
at have hoved og hale på mine tekster, men det er måske der, jeg fejler?

> Du skal ikke forvente at
> pigerne skriver til dig, da der er mange fyre, men søg løs og skriv
> til dem du synes er noget.
Det giver ekstremt få svar for mig. Mange personer, især på scor.dk,
har tilsyneladende "at feste / være sammen med mine venner" som det
højeste mål i livet, og det kan jeg ikke bruge til noget.

> Det gode ved scor er at man kan skrive hvad man søger, så du kan fx
> søge på sexinteresser "alt under sm" på den måde sortere du allerede
> de folk der ikke er til sm fra.
Yes, det prøvede jeg, men det nyttede ikke. Eller måske gav jeg op for
hurtigt - efter et par uger.

> - Betal for et års abn... så bliver du taget mere seriøs
Så desperat er jeg ikke endnu... Men du har vel nok ret; hvis jeg var
superengageret og aktiv ville jeg sikkert få flere henvendelser.

> - Ha' et billed på din profil og det må IKKE være et billede af din
> tissemand, det er total aftændene på mange piger
Det kunne jeg aldrig drømme om - hvad har min tissemand overhovedet med
sagen at gøre? Er et billede vigtigt?

> - Lad vær med at skrive en lang profil tekst omkring dine fantasier,
> men lav en om dig selv. Piger tænder af hvis mænd kun snakker om sex.
Sikkert et godt råd, men sådan har jeg nu også gjort. Mine fantasier og
lyster er nok ikke helt gennemtænkte nok til at jeg ville bruge megen
plads på dem.

> - Lad vær med at presse en pige til at mødes eller ringe med det
> samme, piger bliver tit skræmt af den slag.
Næh, jeg ville nok under alle omstændigheder vente på at hun foreslog
det. Rent hypotetisk. Telefonisk kontakt er jeg nok for paranoid til at
ville acceptere - jeg mener: hvad foregår der egentlig i den anden ende?

> - vær aktiv i chat.. det er tit derigennem man får den hurtigste
> kontakt
Oho. Jeg er ikke for god til at chatte. Man finder et chat-rum med 50
personer, men det er kun de 5 der siger noget. Og de siger rent faktisk
ikke noget, det kommenterer højst det de andre lige har sagt, eller
hilser på hinanden eller siger farvel. Det er, for mig at se, næsten
altid tom snak, og det evner jeg ikke.

> - forvent ikke at alle skriver tilbage til dig.. nogen piger får mange
> breve og kan ikke helt overskue det *S*
Det er jeg holdt op med.

> Det er bare lidt gode råd fra mig. Jeg er selv på scor og har mødt
> mange sjove mennesker derigennem.
Jeg værdsætter absolut din tilrådelighed.

FN