DirectX 9 er frigivet idag
Fra : skryder

Dato : 20-12-02 20:52

Fra : TBP

Dato : 20-12-02 21:56

Jeps,og med mit GF4 TI 4200 kort scorede det små 600 3D Marks mindre end
DX8,2.......................så det er vist mest for indehavere at de nyeste
Radeon kort............

Torben

Fra : skryder

Dato : 20-12-02 22:11

"TBP" <torbenbp@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Jeps,og med mit GF4 TI 4200 kort scorede det små 600 3D Marks mindre end
> DX8,2.......................så det er vist mest for indehavere at de
nyeste
> Radeon kort............

Jeg fik 1 "point" mere på mit gamle GF2 GTS

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 21-12-02 12:30

skryder wrote:
> Jeg fik 1 "point" mere på mit gamle GF2 GTS

I skal bare se de demoer som ligger hos ATI, det lover godt for
fremtidens spil, men lige nu er det væsentlige egentlig at Dx9 ikke
giver problemer altså at der ikke mangler bagud kompatibilitet.

Mvh

Bruno

Fra : Kurt Lund

Dato : 21-12-02 12:44

<iddqd@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> fremtidens spil, men lige nu er det væsentlige egentlig at Dx9 ikke
> giver problemer altså at der ikke mangler bagud kompatibilitet.

hej
det passer nu ikke helt det med bagud kompatibilitet
jeg bruger Messenger en del til samtaler med venner og når vi spiller på
nettet
vi kan ikke tale sammen efter jeg installede DirectX 9, den afbryder bare
såeee helt iorden er den ikke.så om igen MS
Godt man har Ghost

Kurt