leje af mobilhome syd for Tønder
Fra : hellehust

Dato : 20-12-02 16:08

Jeg fandt et link for et par uger siden ang. leje af autocamper syd for
Tønder - jeg mindes at det hed södererehauser el.l. Jeg har mistet
telefon nr. og har ikke kunnet spore den?
Håber der er nogle der kan hjælpe mig, da jeg blot skulle ringe for at
bekræfte en bestilling til sommerferien 2003

Hilsen Helle Hust

http://www.kandu.dk/

Fra : Ped

Dato : 20-12-02 23:19

Hej,

Det er måske Reisemobilcenter, D-25923 Süder Lügum du tænker på? Det er
en del af et større firma der hedder DRM (Deutche Reisemobil
Vermietung), og linket til hovedkontoret i München er:

http://www.drm.de

M.v.h.

Jens L. Pedersen

Fra : Jim Saylor

Dato : 21-12-02 17:21

"Reisemobilcenter Süderlügum tel 0049 4663 1711

De snakker alle dansk - Hils fra Jimmy