politiets overarbejde
Fra : allan

Dato : 20-12-02 00:27

på vej hjem fra klub aften så jeg en knallert 45 eller det der er tilbage
efter en gruppe utilpassede unge havde fået afløb for deres frustrationer.
og som den retskafne borger som jeg er melder jeg synet til politiet. den
venlige(vagthavene) betjent siger at jeg skal henvende mig i morgen inden
for normal kontor tid , for så vil de se på sagen!!!!!!!!
hva´ nu hvis det var en mc?

allan

aomck

Fra : Hekto

Dato : 20-12-02 13:59

In article <3e030c90$0$2548$ba624c82@nntp04.dk.telia.net>, "allan"
<1804616(cagiva)@mail1.stofanet.dk> says...
> [...]
> venlige(vagthavene) betjent siger at jeg skal henvende mig i morgen inden
> for normal kontor tid , for så vil de se på sagen!!!!!!!!

.... eller anden form for voldtægt?

.... sikkert samme lamme svar!!!
--
Brian/Hekto

LS650 m. 1-in-1 * Kawasaki KR-1 m. KIPS & 2-in-2
http://dfm.divvy.dk/hekto ... En kort tid endnu!

.... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : Claus MC

Dato : 20-12-02 23:35

"Hekto" <bs@hekto[REMOVE).dk> skrev i en meddelelse
> ... eller anden form for voldtægt?
>
> ... sikkert samme lamme svar!!!

Der er vist kun ét lamt svar her.......slap da af - der er *kun* en skrællet
knallert ! Politiet har andet og give sig til !

/Claus

Fra : Hans Joergensen

Dato : 21-12-02 02:58

Claus MC wrote:
> Der er vist kun ét lamt svar her.......slap da af - der er *kun* en skrællet
> knallert ! Politiet har andet og give sig til !

Kaffe? Donuts?

Lame reply brought to you by Hans..

--
Leveret af http://ph33r.dk
"Vejen til den totale løsning."

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 21-12-02 03:06

"Hans Joergensen" <haj@cracksrv.nathue.dk> wrote in message

> Kaffe? Donuts?
>
> Lame reply brought to you by Hans..

Hæj vi er da ik i USA - det er kaffe og citronhalvmånesandkage eller basser!

MvH Aragorn_dk

Fra : Claus Rittig

Dato : 21-12-02 11:36

"Aragorn Elessar" <aragorn@welles.dk> skrev i en meddelelse

> Hæj vi er da ik i USA - det er kaffe og citronhalvmånesandkage eller
basser!

Jep, dagspressen HAR faktisk rapporteret om udsolgt på citronmåne markedet i
København i den forløbne tid.

Rittig
(Men knep det, de skal da ha lov at tygge det de vil)

Fra : Freddy Lang

Dato : 21-12-02 18:01

> basser!
>
> Jep, dagspressen HAR faktisk rapporteret om udsolgt på citronmåne markedet
> København i den forløbne tid.

Sådan en citronmåne er nu altså heller ikke af vejen...
Det er nu forøvrigt skønt at bo her, hvor de bliver lavet... der breder sig
tit en dejlig duft ud over byen...

Mvh
Freddy

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 22-12-02 12:58

"Freddy Lang" <freddy.lang@tdcadsl.dk> wrote in message

> Sådan en citronmåne er nu altså heller ikke af vejen...
> Det er nu forøvrigt skønt at bo her, hvor de bliver lavet... der breder
> [...]

Hej Freddy.

Så sku' du prøve at bo i nærheden af Toms Chokoladefabrikker - det gør jeg.
:o9
Uha her dufter godt nogle gange!

MvH Aragorn_dk

Fra : -V-

Dato : 22-12-02 13:13

"Aragorn Elessar" <aragorn@welles.dk> skrev:
> Så sku' du prøve at bo i nærheden af Toms Chokoladefabrikker - det gør
jeg.

Så skulle _du_ prøve at *arbejde* på Toms - det gør jeg.

-V-

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 22-12-02 13:22

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> wrote in message

> jeg.
>
> Så skulle _du_ prøve at *arbejde* på Toms - det gør jeg.
>

> -V-

Hihi, jeg *har* arbejdet derude engang!

MvH Aragorn_dk

Fra : Dk.Dude

Dato : 20-12-02 21:26

"allan" <1804616(cagiva)@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> venlige(vagthavene) betjent siger at jeg skal henvende mig i morgen inden
> for normal kontor tid , for så vil de se på sagen!!!!!!!!

Min lillesøster på 20 år fik for ca. 2 mdr. siden smidt en halv haveflise
ind gennem sin glasdør kl. 23:30 om aftenen (hun bor helt alene i
stue-etagen
i en boligblok i Hedehusene) og da havelågen som ellers kun kan åbnes
indefra hendes lukkede have også var blevet åbnet blev hun bange og ringede
til mig for at høre hvad hun skulle gøre for nu var der fri adgang til
hendes lejlighed hvis nogen ville ind, jeg sagde at hun skulle ringe til
politiet og fortælle dem hvad der var sket så de kunne komme og se om der
var nogen der var på vej ind til hende, men de havde da ikke tid til at
sende nogen ud og tjekke om der var nogen der ville ind til hende, men
boligselskabet havde da sikkert et tlf.nr. hun kunne ringe på så de kunne
komme og lave hendes dør!
Så jeg måtte stå op og køre fra Næstved til Hedehusene for at hjælpe hende
bare fordi politiet ikke kunne afse 15-20 min. til lige at køre ud og se
hvad fanden der foregik og få hende beroliget lidt.

Så det er generelt at de ikke gider køre ud så snart vi er ude over alm.
arbejdstid :(

Mvh. Kim

Fra : Hekto

Dato : 21-12-02 10:10

In article <3e037cc9$0$211$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
futtown@hotmail.com says...

> Så det er generelt at de ikke gider køre ud så snart vi er ude over alm.
> arbejdstid :(
>
> Mvh. Kim

Årsagen er nærmere, at der ikke ER nogen til at køre ud!

Se på Gladsaxe politikreds! Den går fra Lyngby til Ledøje!
De har haft travlt med at nedlægge alle lokalstationerne, bl.a.
Ballerup. Nå knægtene tænder bål i Ledøje, ligger resten af kredsen hen
i mørke, for så er patruljevognEN i Ledøje!!!
--
/Hekto

Suzuki LS650 - Kawasaki KR-1 - ?
http://dfm.divvy.dk/hekto
www.hekto.dk/speedfight

.... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : Claus MC

Dato : 21-12-02 17:05

"Hekto" <bs@NOSPAMhekto.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Ballerup. Nå knægtene tænder bål i Ledøje, ligger resten af kredsen hen
> i mørke, for så er patruljevognEN i Ledøje!!!

Tror du, at der kun er 1 patruljevogn i Gladsaxe Politikreds ?

De har travlt med at nedlægge *alle* lokalstationerne, *bla.* Ballerup. Kan
du nævne flere, for jeg kan ikke !

/Claus

Fra : Hekto

Dato : 21-12-02 17:47

In article <au237v$49b$1@sunsite.dk>, clausmc@FJERNDETTEofir.dk says...
> [...]
>
> Tror du, at der kun er 1 patruljevogn i Gladsaxe Politikreds ?
>
> De har travlt med at nedlægge *alle* lokalstationerne, *bla.* Ballerup. Kan

Jo, da de har flere vogne; men kører kun i en af gangen!... når det er
efter 16! ;0)

Ballerup en nedlagt i Gladsaxe-kredsen. Det er også rigeligt i den
kreds alene.
Det mest gakkede er at Gladsaxe, Lyngby og Gentofte politistationer,
ligger en spytklat fra hinanden, men i hver sin politikreds.

Alligevel nedlægger man Ballerup-stationen, så man nu har en ret så
stor politikreds, med een døgnbemandet station i det 'ene hjørne'!!!
Det kan enhver, der ikke er ven med politimesteren eller
justitsministeren, da se er en gakket geografisk fordeling!? Fra
stationen til det fjerneste hjørne er der vel 25-30 km, og en
befolkning der er over 100.000.
--
/Hekto

Suzuki LS650 - Kawasaki KR-1 - ?
http://dfm.divvy.dk/hekto
www.hekto.dk/speedfight

.... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : Claus MC

Dato : 22-12-02 00:16

> Jo, da de har flere vogne; men kører kun i en af gangen!... når det er
> efter 16! ;0)

For at vi ikke skal komme ud i en længere diskussion, må jeg fortælle, at
jeg selv har arbejdet i kredsen, og ovenstående er vås & nonsens !

Mvh

Claus