Kandu.dk....!?!?!?
Fra : Duffi

Dato : 20-12-02 12:10

Hej gruppe...

Kan godt være jeg har misforstået noget/overset noget, MEN jeg er
tilsyneladende ikke den eneste der er træt af kandu..

Men hvorfor så ikke stoppe med at svare på deres indlæg... Det er ikke så
tit der kommer halve mad opskrifter med, mere, men hvis folk vil ha hjælp
til noget må de sku bruge en rigtig newsreader, ligesom os andre...

Jeg svarer ikke på deres indlæg, for jeg mener at hvis man svarer så bliver
de ved med at spørge...

Hvis man istedet henviste dem til en rigtig newsreader så kunne det være at
man undgik useriøse kandu brugere...

ER jeg den eneste der er træt af dem??

Bare min mening... Nogen andre meninger?

Eller andre forslag??

Go' Jul...

Mvh. Micki aka Duffi

Fra : P Nissen

Dato : 20-12-02 12:15

On Fri, 20 Dec 2002 12:09:54 +0100, "Duffi" <Kik-Ind@tdcadsl.dk>
wrote:
> [...]
>de ved med at spørge...
>
>Hvis man istedet henviste dem til en rigtig newsreader så kunne det være at

Hvordan vil du så bære dig ad med at henvise dem til en rigtig
newsreader når du ikke vil svare dem ?

Fra : Duffi

Dato : 20-12-02 18:06

"P Nissen" <nospam@invalid> skrev i en meddelelse

> Hvordan vil du så bære dig ad med at henvise dem til en rigtig
> newsreader når du ikke vil svare dem ?

Enten fatter du ikke hvad jeg mener eller også fik jeg formuleret mig
forkert, men det jeg mente var at istedet for at svare på deres spørgsmål,
så henvise dem til en nr...

Man bliver jo bare nød til at være flere om det for hvis jeg sidder ene mand
og henviser til en nr og ikke besvarer spørgsmålene og der så kommer nogen
andre bagefter og svarer på spørgsmålet, ja, så er vi jo ikke kommet særlig
langt.. Hope you get the point...!

Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 20-12-02 21:47

> [...]
> og henviser til en nr og ikke besvarer spørgsmålene og der så kommer nogen
> andre bagefter og svarer på spørgsmålet, ja, så er vi jo ikke kommet

Måske det bare er dig der er muggen idag, Duffi!

// Troels

Fra : Duffi

Dato : 20-12-02 23:23

"Troels Plougmann Olsen" <puttitat@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> Måske det bare er dig der er muggen idag, Duffi!
>
> // Troels

Syntes bare det er totalt dobbelt moralsk at folk brokker sig over kandu
bruger denne "gruppe", og så folk svarer på kandu indlæg...!

Fatter det ikke...!

Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 20-12-02 23:38

> Syntes bare det er totalt dobbelt moralsk at folk brokker sig over kandu
> bruger denne "gruppe", og så folk svarer på kandu indlæg...!

Kandu.dk eller ej, folk mangler hjælp, og idéen med denne gruppe er vel at
udveksle oplevelser, idéer og gode råd?

// Troels

Fra : Tim Sørensen

Dato : 21-12-02 01:42

"Duffi" <Kik-Ind@tdcadsl.dk> wrote
> Hej gruppe...
>
> Kan godt være jeg har misforstået noget/overset noget, MEN jeg er
> tilsyneladende ikke den eneste der er træt af kandu..

Jo fandme!
Jeg er sgu også død-træt af dem :-/

--
Mvh.... Tim Sørensen