Så er det Juleferie !, God (h)jul til alle~
Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 20-12-02 11:22

Hej NG.

Jeps, så er det Juleferie sluttede arbejdet i går kl.23.30
og skal så først møde på arbejde Mandag d. 06/01/2003 kl. 23.15

Hvad skal, man dog bruge al den fritid til

God Jul og Godt Nytår til alle .......

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Hans Paulin

Dato : 20-12-02 11:26

Dennis Hellan Pedersen wrote:
> Hvad skal, man dog bruge al den fritid til

....få ryddet op på filebænken, skiftet olie, glo på news, se fede film i
tossekassen, ligge ude under dytten - U name it
Hans
Kadett GSi 2,0
Suzuki 1100 E(Z)

Fra : Peder

Dato : 20-12-02 11:34

On Fri, 20 Dec 2002 11:21:41 +0100, "Dennis Hellan Pedersen"
<dhp(fjerndette)@tdcadsl.dk> wrote:

>Hej NG.
>
>Jeps, så er det Juleferie sluttede arbejdet i går kl.23.30
>og skal så først møde på arbejde Mandag d. 06/01/2003 kl. 23.15

Æv min starter først den 25/12
>Hvad skal, man dog bruge al den fritid til
Man kan tage på bane. Se tråd andetsteds

>God Jul og Godt Nytår til alle .......
I lige måde
--
Peder
SGSXR750

Fra : Niels S.

Dato : 20-12-02 11:58

Peder skrev

> Æv min starter først den 25/12

Hæ - jeg starter også i dag.

> Man kan tage på bane. Se tråd andetsteds

Den er jeg tilgængeld lidt misundelig på

> I lige måde

Også herfra.

--
Niels S.
HVFR800FI

Fra : RacingBabe

Dato : 20-12-02 13:05

> God Jul og Godt Nytår til alle .......

------------

Også glædelig Jul & Godt Nytår til at i gruppen her fra.

/ Jeanne Maria Fjorback, SV650S

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 20-12-02 15:30

Også god jul og godt nytår herfra.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Futte & Co.

Dato : 20-12-02 16:18

"Dennis Hellan Pedersen" <dhp(fjerndette)@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> og skal så først møde på arbejde Mandag d. 06/01/2003 kl. 23.15
>
> Hvad skal, man dog bruge al den fritid til

Du kunne da kigge på støvsugeren, den trænger sikkert til at luftes

Også god jul og godt nytår herfra !

--
Jørgen , Brøndby, der os'lie' holder ferie resten af året
CB550F, den fine klassiker, årgang 1975

---

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 21-12-02 17:29

> Hvad skal, man dog bruge al den fritid til

JULEFERIE, hvorfor er der ingen der har fortalt mig om det

Men ellers god jul og godt nytår

Mvh Jesper ( som skal skrue i trucks i hele jeres juleferie )
CB750F 83´

Fra : Denise

Dato : 23-12-02 16:37

"Dennis Hellan Pedersen" <dhp(fjerndette)@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG.
>
> God Jul og Godt Nytår til alle .......

Tak i lige måde .

Også julehilsen herfra og godt nytår til alle i gruppen.

Det har været sjovt at lære jer at "kende" i det forløbne år. Jeg har brugt
rigtig meget af min tid her i gruppen både med at læse og skrive, og har
fået mig mange grinere og sjove timer. Jeg fik jo MC i år efter en meget
lang pause. I starten var jeg jo lidt tøvende, især fordi den var meget tung
og høj, i forhold til hvad jeg kendte. Fik taget noget af sadlen og det
hjalp så lidt på det ene problem. I starten blev den kun brugt til
arbejdskørsel, for at få lidt fortrolighed med den. Så lærte jeg gruppen her
at kende og kunne få gode råd, både om at sætte den på det store støtteben,
bremseprocedurer, rengøring og ja alt hvad jeg var i tvivl om. Og aldrig har
man skrevet forgæves til Jer, I er bare Super.

Var ude at køre nogle ture, hvor jeg mødte nogle af jer "live". Husker
vandturen til Klemmen, hvor vi hyggede os ved varmeovnen og en tur til
Helsingør, hvor vi rendte ind i snevejr i Nordsjælland. Håber det bliver til
mange flere ture til næste år. Er nu også blevet medlem af Oktana, som jeg
også har været sammen med et par gange på vejene og privat. Har fortalt
nogle af dem om denne gruppe, og hvor "fede" I er, så vi lige kan få
forhøjet østrogen-indholdet herinde .

Selvfølgelig savner man sommeren så man kan komme ud og køre, men julen med
mørket, julepynten, starinlysene overalt, varme i brændeovnen/pejsen er da
også fedt, bare på en anden måde .

MC-folket er sq et specielt folkefærd, bare det bedste hihi, men det vidste
jeg nu godt i forvejen

Ha' det bare så fedt.

(og tænk at man ikke bare kan sende en hilsen, men absolut skal skrive en
roman, sorry
--
Hilsen Denise, Brøndby
XJ600S, 2002, http://dfm.divvy.dk/denise_reindel