Sikke en masse grunker! ( TTT går godt)
Fra : Per...

Dato : 20-12-02 10:54

Sidder lige og læse lidt om hvor meget det skæpper i kassen for New Line
- sidste år da den første LOTR film havde premiere tjente den 29
millioner dollar på FØRSTE dag (verden over). Den rekord blev slået i år,
TTT tjente mere end 42 millioner dollar på første dag!
Den slog efter sigende dags rekorder i Danmark, Tyskland, Østrig,
Finland, Holland, Schweiz, Belgien, Sverige og Norge. Den havde præmiere
i næsten 12000 biografer verden over.

Der går nok et stykke tid inden det bliver slået (i hvertefald et år

http://www.zap2it.com/movies/news/story/0,1259,---14823,00.html

Fra : ChristianTC

Dato : 20-12-02 20:42

"Per..." <hyp1999@hotmail_removethis_.com> wrote in message

> [...]
> i næsten 12000 biografer verden over.
>
> Der går nok et stykke tid inden det bliver slået (i hvertefald et år

Det er virkelig sejt, for det er fortjent, Peter Jackson har virkelig lavet
en film ud over det sædvanlige. Da jeg så FOTR havde jeg gåsehud under hele
filmen og flere timer bagefter, så jeg er bange for hvad der sker når jeg
skal ind og se TTT Det er ret vildt for der har været omkring 25000
newzealændere beskæftiget med filmen, så det siger virkelig noget om
størrelsen!!!