In article <3e02dd73$0$156$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, David wrote:
> Hejsa
>
> Jeg har sendt en bærbar computer til reperation hos Notebookservice. Den
> bærbare sagde nogle mærkelige lyde men fungerede som den skulle. Jeg er lidt
> i tvivl om hvorvidt firmaet kan finde en fejl ved den bærbare idet deres
> supportere var usikre på om de nævnte lyde var en fejl eller nogle der
> normalt var tilstede.
>
> Efter at have sendt computeren afsted opdager jeg følgende:
> Taget fra
http://www.notebookservice.dk/juridisk_information.htm
>>Varer der fremsendes indenfor reklamationsperioden til afhjælpning af
> fejl/mangler og som intet fejler, vil der ved >returnering blive opkrævet et
> gebyr på 0,5 tekniker time excl. moms.
>
> Nu er mit spørgsmål så: Kan Notebookservice opkræve mig for ½ tekniker time
> ex. moms når de på intet tidspunkt har nævnt dette vilkår da jeg talte med
> dem for at få detaljer mht. adresse og reperationstid på plads?
Nej. De skal i den enkelte retursag sikre sig din accept af reglerne og
bevis herfor. Det står vist nok hos
www.fs.dk.
Se anden tråd her i gruppen der p.t. kører.
--
To get blacklisted please mail to listme@listme.dsbl.org
Writing to the above address will blacklist your mailserver.
Hvis du skriver til ovenstående e-mail bliver din mailserver blacklistet.