går død
Fra : Hugo

Dato : 20-12-02 08:34

Min Nokia 3310 har en heftig uvane. Det er sket efter den er blevet
un-locked. Jeg ringer op - og efter et stykke tid kan jeg høre to bips
derefter går den død. Den slukker totalt! Har lige købt nyt batteri Jeg
ved ikke om det O.T. at spørge her - men er lidt i nød! Kan nogen af jer
hjælpe? evt til et værksted hvor de ikke flår en!!
Hugo

Fra : exide

Dato : 22-12-02 23:35

"Hugo" skrev d. 20-12-02 08:34 dette indlæg :
> [...]
jer
> hjælpe? evt til et værksted hvor de ikke flår en!!

Jeg har fikset mange av disse 3310/3330 med denne feil.Det virker som om
det er batteriet som er defekt, men det er det ikke, det er belegg på
kontakt punktene.
Ta og rens de 4 gull kontaktene på printkortet og batterikontaktene der.
Du trenger en Bits T6.

Hilsen Jarle fra Norge.

http://www.kandu.dk/