slankeplan på nettet
Fra : Blanke Station

Dato : 18-12-02 21:41

Jeg kan anbefale at man prøver www.kostplanen.dk og herunder vælger
slankeplanen. For mig har det været godt. Man får en uges program ad gangen.
Med programmet følger opskrifter og indkøbsliste, man vælger selv hvor mange
personer opskriften skal være til. Det gør det faktisk rimeligt nemt at være
på skrump.

Fra : Web . Woman

Dato : 19-12-02 22:14

"Blanke Station" <Blanke-Station@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> For mig har det været godt. Man får en uges
> program ad gangen.

Skægt nok bliver slankeplanen - på forsiden af det foreslåede site - omtalt
som en nyhed. Og alligevel er indsenderen allerede i stand til at fastslå,
at nyheden er værd at anbefale *S*

Websitet indeholder mærkeligt nok ingen information om overvægt/vægttab.
Mystisk, når man dog vil sælge en slankeplan.....

Jep, indsender glemmer (?) at fortælle, at slankeplanen koster 150 kr. for
en måned.

I mængden af opskrifter på websitet er der angiveligt kun 29 fedtfattige.
Resten er i stor udstrækning opskrifter af den slags, man nemt kan finde
gratis overalt på nettet - opskrifter, som i øvrigt ikke er specielt
velegnede i relation til vægttab.

Det er helt OK, at man vil tjene penge på sit arbejde! Men websitet afslører
på ingen som helst måde nogen viden om overvægt og vægttab - så hvad er det
for en ekspertise, man i givet fald betaler for?

Det hele lugter langt væk af et nyt og ukvalificeret forsøg på at score
nemme penge på andres overvægt. Ligger der kvalifikationer og viden bag,
skjules den i hvert fald forbløffende grundigt.

I øvrigt virker det det både mistænkeligt og utroværdigt, at den positive og
overfladisk omtale ikke er underskrevet med navn og tillige kommer fra en
adresse, der ikke tidligere har deltaget i denne gruppe.

Mvh. Lisbeth

Fra : Thomas Schreiber - s~

Dato : 20-12-02 09:34

Enig.

--

Venligst / Regards
Thomas Schreiber - stall.dk

Fra : Blanke Station

Dato : 01-01-03 16:36

Hej igen.
Jeg har ganske rigtigt ikke deltaget i denne side før. Men jeg tjener altså
ikke penge på kostplanen, har bare tilmeldt mig først en uges gratis
prøvemedlemskab og derefter 6 måneder, så det er altså ikke derfor jeg
anbefaler siden, men jeg kunne jo egentligt godt prøve at få procenter (har
ikke gjort forsøget). Og jo selvfølgelig er det nogle som prøver at tjene
penge på os overvægtigt, men jeg har endnu ikke fundet nogen bedre sider end
slankeplanen.dk. Jeg vil da gerne høre om andre, hvis det er.... Som jeg
skriver har det for mig været godt, men der er endnu for få medlemmer til at
der kommer mange nyheder på siden. Derfor kunne jeg godt tænke mig den blev
brugt noget mere. Man er nødt til at prøve at få en uges program for at
kunne danne sig indtryk af det reelle. Kostplanen.dk er en ting
slankeplanen.dk er noget andet.

mvh
Anna Marie Skovgård