Fra Hele Mig Til Alle Jer :o)
Fra : "H;P

Dato : 19-12-02 20:32

Hejsa N.G

Så nåede jeg sq til dagen hvor juleferien starter , fedt !. Tid til en
overhaling af PygZe-Pigen, og hun er _ikke_ køn, men vel smurt . Så inden
jeg drøner i garagen, og inden Juleaften ville jeg lige sige

- Glæde Jul der ! ! ! -

Husk så lige........kørt pænt, brug ulovlige mængder af WD40,kædeolie
o.lign. så jeres "gig´e" ikke går i no-na´

At holde sig munter

Herfra, foran skrivebordet med en "sne-drive"

H;P
--
http://www.Falken.farmands.Dk
ICQ # 28655310

Fra : René SK.

Dato : 20-12-02 14:28

> [...]
> o.lign. så jeres "gig´e" ikke går i no-na´
>
> At holde sig munter
>
> Herfra, foran skrivebordet med en "sne-drive"

Yes, det er for fedt, skal først på job D.3-1-03

Men vil da også lige sige gladelig jul

René