Hvor er Stelnummeret
Fra : M. Cruusberg

Dato : 19-12-02 19:52

Hej

Er der nogen der ved hvor stelnummeret er placeret på en Piaggio Zip årg
1998
Det er lidt svært at finde (stellet er meget rustent)

Tak

Michael

Fra : KlausB

Dato : 19-12-02 23:26

Hej Michael

Jeg har en ny zip 2000 stelnummeret sidder to steder, på motorblokken og et
på stellet
På blokken: når du står og ser din scoot bagfra sider det lige til venstre
for bag navet.
På stellet: lige under fodpladen i højre side sidder et lille stykke
metalplade hvor nummeret sidder.

godt klar over at modellen er noget anderledes end din
men du kan da prøve og se dig frem.

Venlig hilsen
Klaus B Zip 2000

Fra : M. Cruusberg

Dato : 05-01-03 16:56

OK

Tak for det

Den var så rusten at jeg ikke kunne se det før jeg gav den en stålbørste på
boremaskine

Michael