2 SIM-kort i een mobiltelefon?
Fra : ht

Dato : 19-12-02 18:48

Jeg synes at have hørt om mobiltelefoner, der kan have 2 SIM-kort i
sig samtidig, og man kan så bruge hvilket af dem man vil - er der
nogen der kender sådanne specifikke telefoner, og evt. har erfaringer
mht. dem?

Med venlig hilsen

Hans-Henrik

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 19-12-02 18:51

ht skrev:

> [...]
>sig samtidig, og man kan så bruge hvilket af dem man vil - er der
>nogen der kender sådanne specifikke telefoner, og evt. har erfaringer

Der findes meget få telefoner der kan håndtere flere kort samtidigt,
men man kan til mange telefoner få nogle "dual sim card covers", hvor
man så skifter mellem 2 eller 3 kort ved at slukke/tænde telefonen.
Nogen kan måske nok bruge det, personligt er det ikke noget for mig.

Venligst,
Lasse Hedegaard

Juletilbud for modtagere af nyhedsbrevet - resten af år 2002:
http://www.simlock.dk/nyheder.php

Fra : Fischer

Dato : 20-12-02 08:26

> [...]
> sig samtidig, og man kan så bruge hvilket af dem man vil - er der
> nogen der kender sådanne specifikke telefoner, og evt. har erfaringer

Benefon Twin kan. Men begge kort er ikke aktive samtidig - man skal slukke
for telefonen og vælge hvilket SIM-kort man vil benytte.

*Fischer
OBS: Hvis nogen vil sende mig en mail, så fjern årstallet i adressen.