MobiMB Mobile Media Browser
Fra : Ian

Dato : 19-12-02 15:57

Er der nogle 6610/7210 brugere der har haft mulighed for at afprøve dette
stykke sw fra den gode Mike Bradley?
Se evt: http://makeashorterlink.com/?A288623D2
Så vidt jeg er orienteret, er det det eneste program endnu, der kan uploade
ringetoner til galleri-mappen i stedet for i den normale ringtone-mappe.
Desuden skulle det så kunne up og downloade tapeter.
Jeg synes det er for meget at give 20Euro for det, hvis det nu ikke er
specielt anvendeligt, men det ser umidelbart ud til at dække en del
funktioner jeg savner ved PC Suite. Anyone..?

Mvh Ian