[req.]Popcorn til pc.
Fra : Gerner

Dato : 06-03-01 11:49

Hvor kan man downloade "popcorn" ? Melodien er vist fra 60'erne eller
70'erne ? Den udkom i elektronisk form på et tidspunkt. Og vistnok i
flere varianter/kunstnere.

--
Do not send me any email if you see this in a newsgroup
I do not reply to email sent to me from a newsgroup.

Fra : Hauge

Dato : 06-03-01 12:02

Hejsa

"Gerner" <gm@telefona.dk> wrote in message
> Hvor kan man downloade "popcorn" ? Melodien er vist fra 60'erne eller
> 70'erne ? Den udkom i elektronisk form på et tidspunkt. Og vistnok i
> flere varianter/kunstnere.

Kik på Napster, der er flere versioner..

Mvh Hauge

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 06-03-01 12:08

Gerner <gm@telefona.dk> writes:

> Hvor kan man downloade "popcorn" ? Melodien er vist fra 60'erne eller

Det kan du ikke lovligt, men hvis du søger lidt rundt kan du vel finde
den. Den originale er lavet af Hot Butter hvis du søger kan du sikkert
finde et hav af remakes.

Ok, jeg fandt en side hvor der var en remake
http://www.btinternet.com/~ecatarina_brujah/mp3z.htm

Hastigheden var lidt langsom så jeg gad ikke hente den for at checke
hvor god udgaven var.

> 70'erne ? Den udkom i elektronisk form på et tidspunkt. Og vistnok i

Aphex Twin har lavet et god version under et af hans aliaser: "Caustic
Window".

Den kan findes på en EP:

Caustic Window: "Joyrex J4"

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 06-03-01 12:46

Gerner skrev:

>Hvor kan man downloade "popcorn" ?

DET kan man :)

http://www.popcornsong.com/
--
venligst
/Lasse

http://sms.fergusons.dk/ - Gratis SMS-sender med bekræftelse!

Fra : Gerner

Dato : 06-03-01 21:28

On Tue, 06 Mar 2001 12:46:24 +0100, Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk>
wrote:

>DET kan man :)
>
>http://www.popcornsong.com/

Du har ikke rettigheder til at se denne side

igen

Men jeg har dl en kopi.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 07-03-01 01:24

Gerner skrev:

>Du har ikke rettigheder til at se denne side

Hmm, sært...

>Men jeg har dl en kopi.

På den side har jeg hentet ca. 30 udgaver af nummeret :) Jeg har
brændt en CD (74 minutter) med de 21 bedste... Vi skulle lave
popcornsbar i den fredagsbar jeg er med i :)

Fra : nikolaj borg

Dato : 07-03-01 08:53

> På den side har jeg hentet ca. 30 udgaver af nummeret :) Jeg har
> brændt en CD (74 minutter) med de 21 bedste... Vi skulle lave
> popcornsbar i den fredagsbar jeg er med i :)

Uha, Popcorn non stop? Bliver man ikke letter psykotisk af at lytte til det
nummer uafbrudt?

/Nikolaj

Fra : Gerner

Dato : 07-03-01 09:51

On Wed, 7 Mar 2001 08:53:00 +0100, "nikolaj borg" <nikolSPAM@jborg.dk>
wrote:

>"Lasse Hedegaard" <laxxe@nospam.dk> skrev i en meddelelse

>Uha, Popcorn non stop? Bliver man ikke letter psykotisk af at lytte til det
>nummer uafbrudt?

Nogen der ved hvorfor den blev kaldt "popcorn", eller er spørgsmålet
for let ?

For meget popcorn ? Vel ikke når det både spises og høres, men man bør
vel ikke spise popcorn samtidigt med man lytter til popcorn, det
øderlægger lydoplevelsen.

Hvad drikker man til popcorn ?

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 07-03-01 11:49

nikolaj borg skrev:

>Uha, Popcorn non stop? Bliver man ikke letter psykotisk af at lytte til det
>nummer uafbrudt?

Joh, men det er da heller ikke planen :) Bare en gang imellem i løbet
af aftenen, og så ellers dobbeltop på popcorn i baren under nummret :)

Fra : Karsten Jensen

Dato : 06-03-01 21:30

Den findes også på et hav af kompilations-CD'er.
---

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j@post6.tele.dk