Nogen kendskab til DVD brænder?
Fra : Gitte Brinck

Dato : 19-12-02 10:54

Er der nogen der har et par fifs med på vejen, når jeg skal ud at
købe DVD brænder til min computer?
Hvad skal man gå efter og hvad prisklasse?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Kasper Katzmann

Dato : 19-12-02 11:12

> Er der nogen der har et par fifs med på vejen, når jeg skal ud at
> købe DVD brænder til min computer?

Hvad er en DVD brænder?? Er det noget man laver hjemmesider med??

> Hvad skal man gå efter og hvad prisklasse?

Du skal nok sørge for at den som minimum kan generere HTML. En anden god
feature, er hvis den laver farvekodning, så du kan se forskel på elementer
og attributer.
Prisen bør ligge under kr. 50.000,-

God jul og husk at spørge i den relevante gruppe.

/Kasper K

Fra : Linda

Dato : 22-12-02 17:20

Gitte Brinck <g_brinck@hotmail.com> wrote in news:ats4v1$6gs$1@sunsite.dk:

> Er der nogen der har et par fifs med på vejen, når jeg skal ud at
> købe DVD brænder til min computer?
> Hvad skal man gå efter og hvad prisklasse?

Mange brændere virker bedst når brænderen kører med en temperatur på 1350
grader celcius, så det skal være et krav når du bestiller den.

Og så skal du nok også vælge de nye med Pentium 5 og cofeemixer.
De kan brænde uden at skiven roterer, simpelt hen ligesom et fotografi.

Jeg gætter på at da du spørger her i html gruppen, så har du kig på et af
de nye drev som har indbygget webserver og html generator. Altså hvor du i
en tilsluttet mikrofon dikterer din hjemmeside, som så brændes på
webserveren

Måske får du et bedre svar i
dk.edb.hardware.drev.cd-rom

Hvem ved