Hvad er "Info Service" på min Nokia 3310 ?
Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 19-12-02 09:45

Hej NG.

Hvad er "Info Service" på min Nokia 3310 ?
Er det noget man kan bruge til noget ?
Jeg har abn. hos TDC.

Det er omtalt i manualen under beskeder på side 58 i Menu 2-8.
--
mvh/rg. From The Sum of all Fears:
Christian [In a Nuclear Arms depot in Russia, during an inspection]

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 19-12-02 10:27

"Christian B. Andresen" <mailto:username@domain.country> wrote in message
> Hej NG.
>
> Hvad er "Info Service" på min Nokia 3310 ?
> Er det noget man kan bruge til noget ?
> Jeg har abn. hos TDC.

Hvis du slår det til mener jeg telefonen skriver hvilken sender du har
kontakt med fx 'Hasle C o G'.
Det virker kun med TDC og Telmore så vidt jeg ved.

--
mvh / k.r.
Kasper Grevsen

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 19-12-02 15:31

"Kasper Vibe Grevsen" <kaspervg@mail1.NOCAPSstofanet.dENMARk> wrote in
message news:ats3dk$9pv$1@sunsite.dk...

> Hvis du slår det til mener jeg telefonen skriver hvilken sender du har
> kontakt med fx 'Hasle C o G'.
> Det virker kun med TDC og Telmore så vidt jeg ved.

dvs. det er det samme som celleinformation ?

Fra : Esben Sunddal Hansen

Dato : 19-12-02 15:22

NEJ, det hvor telefonen skriver hvor du er henne hedder Celle info!

Jeg har også Info Service i min 3330, men kunne egentlig også godt tænke mig
at have at hvide hvad det er...

"Kasper Vibe Grevsen" <kaspervg@mail1.NOCAPSstofanet.dENMARk> skrev i en
meddelelse news:ats3dk$9pv$1@sunsite.dk...

Fra : David

Dato : 20-12-02 07:09

> Jeg har også Info Service i min 3330, men kunne egentlig også godt tænke
mig
> at have at hvide hvad det er...
Info service er noget som ikke udb udbydes i danmark. Oprindeligt var det
meningen at man skulle kunne indtaste nogle koder og så "abonnere" på lokale
nyheder / vejr / sportsnyheder som så automatisk kom ind på telefonen.

mvh

David

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 20-12-02 10:57

"David" <wormie_fjerndette@alberg.dk> wrote in message
> [...]
lokale
> nyheder / vejr / sportsnyheder som så automatisk kom ind på telefonen.

Ved du om det understøttes i Tyskland, hvis man kommer der forbi ?
hvis ja, er det gratis eller skal man have abn. ?