Udenlandsdanskeres retssikkerhed m.m.
Fra : felix

Dato : 19-12-02 00:21

Gå du ind her og læser, bliver du forbavset over den behandling en dansker kan få
http://www.cashbuilder.com/part00.html

Går du ind her og læser, bliver du sat ind i nogle for mig "besværlige" regler om at blive
udenlandsdansker selv i et EU-land
http://www.geocities.com/joygreenfeldt/udenlandsdansker_i_spanien.htm
det er alligevel ikke så nemt som jeg troede

Fra : René Jørgensen

Dato : 19-12-02 01:41

"felix" <felix6@Xofir.dk> skrev i en meddelelse
> Gå du ind her og læser, bliver du forbavset over den behandling en dansker
kan få
> http://www.cashbuilder.com/part00.html

Som jeg læser hans historie, så havde hans kone fast bopæl i Danmark,
hvorfor DK var centrum for hans livsinteresser.

Derfor skulle hans indkomst beskattes i Danmark. Det er vel lige efter en
grundbog i skatteret. Jeg har dog ikke læst hele historien.

Men manden har da haft en grim oplevelse.

Hilsen

René

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 19-12-02 03:23

"René Jørgensen" <renerj@(fjerndette)oncable.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Derfor skulle hans indkomst beskattes i Danmark. Det er vel lige efter en
> grundbog i skatteret. Jeg har dog ikke læst hele historien.

Det skulle du nu gøre.

Det er hårrejsende læsning.

Selv som dansk statsborger bosiddende i Danmark, giver læsningen en del stof
til eftertanke.

--
Venlig hilsen
Hr. Bjørn