Er kablet defekt?
Fra : Andersen

Dato : 18-12-02 23:50

Jeg har nu netop unlocket en 3310 og opdateret
den til 3315. Efterfølgende ville jeg ligge nogle
ringetoner ind og et nyt billede, men her stoppede
festen. Logomanager og OPM2 kunne ikke finde
telefonen??????????? Tilbage til Knok Phonix og
PCLocal. De kunne sagtens udlæse info af telefonen.

Er der en der har en ide om hvad der er sket?

Har sefølgelig prøvet alle COM-porte og både
M-bus og F-bus poss. på kablet.

Fra : nb

Dato : 22-12-02 21:18

hvilket program bruger du til at opgradere