SUB Domain
Fra : N I E L S

Dato : 18-12-02 23:48

Nogle forslag til gratis subdomain-udbydere, nu da dns2go.com koster penge
at benytte.
Har prøvet med dundns.dk, men kan ikke få det til at virke.
--
N I E L S

Fra : Asger van der Wehl

Dato : 19-12-02 00:13

Der er da dyndns.dk. Men ellers kan du jo også købe et domæne, og bede
gratisdns.dk hoste det! Gør jeg selv - koster kun domæneafgift at have -
mener det er omkring 60,-/år ! Og 100-, i oprettelse (hvis du vil købe
domænet igennem gratisdns.dk)

Asger

Fra : N I E L S

Dato : 19-12-02 04:28

"Asger van der Wehl" <tedbundy@satans.dk> skrev

> [...]
> gratisdns.dk hoste det! Gør jeg selv - koster kun domæneafgift at have -
> mener det er omkring 60,-/år ! Og 100-, i oprettelse (hvis du vil købe

Ja. Selvfølgelig dyndns.dk...

Fik ikke skrevet at det bare skal kunne henvise til min 'flydende' IP, i
forbindelse med en FTP-server. Og i den henseende er gratisdns.dk vel ikke
ideel. Eller hvad?
N I E L S

Fra : Asger van der Wehl

Dato : 19-12-02 13:48

Den eneste måde du kan bruge gratisdns.dk i forbindelse med en dynamisk
("flydende") ip adresse, er ved at oprette et subdomæne hos dyndns.dk og
derefter lave et CNAME hos gratisdns.dk og pege dit domæne på dit subdomæne
hos dyndns.dk ! :) Men du kan vel klare dig med et subdomæne!

Hvis du har TDC Adsl har du jo mulighed for at få en fast ipadresse - har
jeg selv!

Med venlig hilsen

Fra : N I E L S

Dato : 19-12-02 23:36

"Asger van der Wehl" <tedbundy@satans.dk> skrev

> Hvis du har TDC Adsl har du jo mulighed for at få en fast ipadresse - har
> [...]

Ja. Men jeg bilder mig ind at jeg er mere beskyttet mod slemme
udefrakommende med flydende IP.
--
N I E L S

Fra : Michael Andreasen

Dato : 22-12-02 10:27

"N I E L S" <underlig@msn.com> wrote in message
> Ja. Men jeg bilder mig ind at jeg er mere beskyttet mod slemme
> udefrakommende med flydende IP.
> N I E L S

Det er du ikke.

Mvh
Michael Andreasen

Fra : N I E L S

Dato : 30-12-02 22:35

"Michael Andreasen" <maskinen2000@hotmail.com> skrev

> Det er du ikke.
>
> Mvh
> Michael Andreasen

Hvad taler generelt for og imod hhv. flydende og fast IP?
Jeg hoster ikke selv min website. P2P kører fint med flydende IP. Vil gerne
ind imellem gøre brug af FTP-server.
N I E L S