Hvor er i nu, i der for ca. 2år. siden
Fra : Børge Højlund Jensen

Dato : 18-12-02 22:35

Jeg undre mig for Ca. 2 år siden skrev en masse om Et Dansk missionær par
Erik og Hanne Terp og at de var skyldig i børnemishandling På hjemmet
LOVELIGHT.
I dag er de frikendt, men ingen pip, det er nok ikke en god historie.
Men de er nu frikendt.
Alt ære til Gud.

--
Med kærlig hilsen fra Børge Højlund Jensen.
Se min Hjemmeside

eller http://www.kbc.dk KBC.
http://teenhopeline.1444.net teen hope line.
http://www27.brinkster.com/bibelv/index.htm Bibelværkstedet .

Fra : Lars Erik Bryld

Dato : 19-12-02 21:14

Scripsit Børge Højlund Jensen:

> Jeg undre mig for Ca. 2 år siden skrev en masse om Et Dansk missionær
> par Erik og Hanne Terp og at de var skyldig i børnemishandling På
> hjemmet LOVELIGHT.

En masse ? Her i gruppen ? Der var så vidt jeg kan se én tråd startet af
Jakob Munck, og den kom ret hurtigt til udelukkende at handle om hvorvidt
Karlslunde Strandkirke var en forklædt pinsekirke eller ej.

> I dag er de frikendt, men ingen pip, det er nok ikke en god historie.

I denne nyhedsgruppe var der knapt nok nogle pip over selve historien da den
kom frem, og ingen af den ovennævnte tråds deltagere er i dag aktive i
gruppen.

Derimod kan jeg da oplyse, hvis det skulle have undgået din opmærksomhed, at
både Berlingske, Politiken, JyllandsPosten, DRonline, Fyens Stiftstidende og
Yahoonews har bragt meddelelsen om frikendelsen, så lidt pipperi er det da
blevet til.

> Men de er nu frikendt.
> Alt ære til Gud.

....og til Ritzau, hvorfra alle ovennævnte medier har historien, som har sin
oprindelse i en pressemeddelelse fra ægteparret selv. Dommens præmisser
foreligger derimod ikke.

Lars Erik Bryld
19 dec AD 2002
Skt. Darius