En lille køretur inden vinteren!.......
Fra : Gundersen

Dato : 18-12-02 22:10

Hejsa

I dag kunne jeg ikke dy mig for lige at skulle puste liv i banditen
igen! Jeg startede den, uden de store problemer. Den stod lige og
hostede lidt, inden den lige fik sin almindelige motorgang igen!

Da den så blev varm tog jeg lige en lille tur rundt ved værkstedet! Men
det var ligesom ik nok! Banditen ville altså mere!
Så tog jeg lige en lille tur ud af de små veje, i stille og roligt
tempo. Det har da slet ik fået mig til at glæde mig mere og mere til
marts! (eller deromkring). Banditen er rimelig omdrejnings villig, så
den lyder jo af noget med min Cobra potte, når man lige vrider lidt i
øret på den!

Men det var nu ellers godt at lige høre den igang inden vinteren
foralvor sætter ind.

Er der ik andre der heller ikke har kunnet vente, nu hvor man glæder sig
til sommer og sol?

Mvh Emil
p.s. Der er ik saltet på de veje jeg kørte på inu!
--
www.Scooterzone.dk
Suzuki GSF 400 Bandit

Fra : wheeler

Dato : 18-12-02 22:16

"Gundersen" <Gundersen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Så tog jeg lige en lille tur ud af de små veje, i stille og roligt
> tempo.
> Mvh Emil

Nu fik du forhåbentlig kørt den ordentlig varm, inden den kom i hi igen?

Men uanset det så er koldstartere altså noget, der "dræber"

Wheeler
Med to adskilte 2T'ere
--
http://dfm.divvy.dk/default.asp?id=65

Fra : BoS

Dato : 19-12-02 10:21

> Hejsa

> Er der ik andre der heller ikke har kunnet vente, nu hvor man glæder sig
> til sommer og sol?

Min har været pakket væk tre gange!!!
Men nu salter de døgnet rundt, så nu gider jeg ikke mere.

mvh Bo

Fra : Oros

Dato : 19-12-02 11:28

"BoS" <elskak@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Men nu salter de døgnet rundt, så nu gider jeg ikke mere.

Det er da kun godt så man lige får taget de værste is-flager når nu man
stadig kører de 22km til skole hver dag. -5 her til morgen, det snappede
lidt i finger- og tåspidser. Lå lidt salt/sne-sjap lige i sidste højresving
ind på vejen til skolen. Det resulterede lige i lidt "slide-show" på begge
hjul samtidigt, det var spøjst! Men nu er der kun i morgen tilbage, så ryger
dytten over i Shurgaards opvarmede depot-rum til en velfortjent juleferie.
Om den så bliver taget frem igen d.20 jan til skolestart skal så endnu
forblive uvidst! ;)

Salt gør ikke den store skade/harme på dytten når den i forvejen lider af
120km/t asfalteksem og make-out med lyssignal og vejtræ, men hold da fæzd
hvor er min fine blanke hjelm dog... ikke længere! ;)

mvh
Rasmus Jensen, Ishøj (skole på Frederiksberg)
CBR600F2 (hornet-style ;)