har lige sat en nyt grafikkort i??
Fra : Jørn og Rikke Hougaa~

Dato : 18-12-02 21:18

hej jeg har lige sat et nyt grafikkort i min maskine,, men på min monitor
mangler der ca. 1,5 cm i begge sider. hvorfor??

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 18-12-02 21:55

On Wed, 18 Dec 2002 21:17:41 +0100, Jørn og Rikke Hougaard wrote:

> hej jeg har lige sat et nyt grafikkort i min maskine,, men på min
> monitor mangler der ca. 1,5 cm i begge sider. hvorfor??

Fordi du skal justerer din skærm.

//Martin

Fra : Jógvan Lindenskov

Dato : 19-12-02 00:39

"Martin L. Johansen" <ask@for.it> wrote in message

> Fordi du skal justerer din skærm.
>
> //Martin

*LOL*

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 19-12-02 08:29

On Thu, 19 Dec 2002 00:39:14 +0100, Jógvan Lindenskov wrote:

> *LOL*

Jamen det er vel ikke helt ved siden af?

//Martin

Fra : Lars Stokholm

Dato : 19-12-02 13:28

In dk.edb.hardware.grafikkort, Martin L. Johansen wrote:

> Jamen det er vel ikke helt ved siden af?

Jeg ved snart ikke. På min (billige) skærm gør det forskel hvilken
opdateringsfrekvens skærmen kører på.

--
Lars Stokholm

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 19-12-02 13:46

On Thu, 19 Dec 2002 13:27:50 +0100, Lars Stokholm wrote:

> Jeg ved snart ikke. På min (billige) skærm gør det forskel hvilken
> opdateringsfrekvens skærmen kører på.

Min skærm er "kold". Jeg kan justerer så den passer til enhver opløsning
den kan klare.

Men nu siger du selv "billige skærm" og det kan selvfølgelig spille ind.

//Martin

Fra : Martin Petersen

Dato : 19-12-02 01:12

"Jørn og Rikke Hougaard" <jonne@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> hej jeg har lige sat et nyt grafikkort i min maskine,, men på min
monitor
> mangler der ca. 1,5 cm i begge sider. hvorfor??

Et klassisk eksempel på Fejl40.

- Martin

Fra : Tommy Trout

Dato : 30-12-02 21:22