Jeg faldt lige over det har!!!
Fra : Master D

Dato : 18-12-02 20:49

er der nogen der tror at det er et godt selvskab???
http://www.easytalk.dk

Fra : Morten Nielsen

Dato : 18-12-02 20:55

"Master D" <danny@NOSPAMpost4700.dk> skrev i en meddelelse
> er der nogen der tror at det er et godt selvskab???
> http://www.easytalk.dk

Det virker en andelse sensationspræget... Ikke noget jeg ville kaste mig ud
i.

Morten Nielsen

I'll see you on the dark side of the moon
-Pink Floyd

Fra : Thomas Andersen [900~

Dato : 18-12-02 21:30

HMMMM
* Saldokontrol kr. 31,25 pr. måned (opr. kr.123,75)
* (andre mobilnet kr. 2,00 pr. minut)
* Faktureringsgebyr GRATIS ved tilmelding til PBS, eller kr. 49,- pr.
faktura.
* Mobilsvar kr. 9,- pr. måned

www.telmore.dk er løsningen!

Fra : Thomas Andersen [900~

Dato : 18-12-02 21:30

HMMMM

Fra : Steen Sødergreen

Dato : 19-12-02 19:31

Hej,

Telmore er da ikke et dårligt valg i nogen sammenhæng.

60-70% af alle mobiltelefoner benytter TDC's net, incl. Telmore og
EasyTalk-Kommunikation. Fastnet opkald udgør jo også en stor del
af ens samtaler. EasyTalk kan gøre det til 99 øre, Telemore til
1,20 kroner.

EasyTalk kan benyttes i udlandet. Du betaler abonnementet bagud og
ikke forud som ved Telmore. Du risikerer ofte at løbe tør for
taletid i et Telmore abonnement. Det er knap så let hos EasyTalk.

Easytalk kan tilbyde fx. dobbeltkort, Multisvar telefonsvarer med
web aflytning osv.

Der er altså forskellige fordele og ulæmper ved hver af de to
abonnementstyper.

EasyTalk kan også tilbyde rigtig gode priser på fastnet, ADSL
opkobling osv.

Vi er også først lige startet, og vi arbejder med vores
produktpalette.... - så hold øje med os, der vil ske meget nyt!

Med venlig hilsen
Steen Sødergreen

www.easytalk.dk

Fra : Fischer

Dato : 19-12-02 20:22

> 60-70% af alle mobiltelefoner benytter TDC's net, incl.
> Telmore og EasyTalk-Kommunikation. Fastnet opkald
> udgør jo også en stor del af ens samtaler. EasyTalk kan
> gøre det til 99 øre, Telemore til 1,20 kroner.

Break-even er let at regne ud:

x*0.99 + y*2 = (x+y)*1.20

-> x = (80/21)*y

Altså skal over 79% af ens opkald være til fastnet eller TDC mobilnet hvis
EasyTalk skal være billigst.
MEN her er dog IKKE medregnet de 19,- kr. i abonnement.
Så hvis vi antager at 85% af ens opkald går til fastnet eller TDC mobilnet,
så skal man tale 325 minutter om måneden før EasyTalk er billigst.

Og hvis man taler så meget er andre abonnementer f.eks. Debitel automatic
nok mere interessant.

Og UPS! - denne her gør det hele meget værre:
"Mulighed for ekstra service, f.eks:
Mobilsvar kr. 9,- pr. måned
Hemmeligt nummer 9,- pr. måned"

Jeg kan ikke udelukke at en minoritet der ringer meget til fastnet fra sin
mobiltelefon kan gøre det billigt fra jer, men både TDC Mixit og Orange Mono
kan nok i mange tilfælde være bedre.

> Du risikerer ofte at løbe tør for taletid i et Telmore abonnement.

Det er desværre en gang pladder!
Man får både en SMS og en E-mail ved 50,- og 0,- kr. Desuden kan man bare
tilmelde sig automatisk optankning.

> Vi er også først lige startet, og vi arbejder med vores
> produktpalette.... - så hold øje med os, der vil ske meget
> nyt!

Det må dælme være svært at skille sig ud fra mængden af
Telekommunikation-kloninger.
Og jeg er i al fald ikke imponeret over nogen af jer!

*Fischer
OBS: Hvis nogen vil sende mig en mail, så fjern årstallet i adressen.

Fra : Hans Paulin

Dato : 20-12-02 01:41

Fischer wrote:
> Desuden kan man
> bare tilmelde sig automatisk optankning.

....hvordan fungerer det?

.......jeg er (endnu) ikke kunde hos Telmore...
Hans

Fra : Fischer

Dato : 20-12-02 06:40

> ...hvordan fungerer det?

Man giver Telmore sine kreditkort-oplysninger og beder dem om at tanke
f.eks. 200,- kr. hver gang ens saldo når 0,- kr. Det koster 2,- kr. pr.
optankning.

Men man kan godt selv tanke manuelt når man har automatisk optankning, så
det kun sker når man selv glemmer at fylde penge på.

Fra : Hans Paulin

Dato : 20-12-02 09:38

Fischer wrote:
> Man giver Telmore sine kreditkort-oplysninger og beder dem om at tanke
> f.eks. 200,- kr. hver gang ens saldo når 0,- kr.

....jeg har ikke kreditkort i form af Dankort e.l. - derimod er jeg kunde hos
Danske Bank, der jo osse kan bruges til at betale med - under normale
omstændigheder...

....ved du, om det osse ville kunne lade sig gøre at få fyldt op automatisk
under de omstændigheder?

....jeg har været inde på Telmores hjemmeside - men hvis der stod noget om
netop dette, kunne jeg i hvertfald ikke finde det...
Hans

Fra : Fischer

Dato : 20-12-02 10:13

> ...ved du, om det osse ville kunne lade sig gøre at få fyldt op automatisk
> under de omstændigheder?

Desværre ikke.
Betaling kan kun ske via Dankort, Visa eller MasterCard.

Fra : Hans Paulin

Dato : 20-12-02 10:51

Fischer wrote:
> Betaling kan kun ske via Dankort, Visa eller MasterCard.

....okay - har jeg noteret mig...

Tak for hjælpen!
Hans