3410 taste genveje
Fra : Onkel Ond

Dato : 18-12-02 14:19

Jaa...

på min 3210 kunne jeg taste "Menu-2-3" (eller sådan noget) for
at gå direkte til indbakke/udbakke/skriv osv.
På min 3410 siger den "Forkert Genvej" når jeg forsøger at bruge
genveje til hele menu 1.
Er det en software bug, eller hvad kan det skyldes?
Det er jo irriterende, når det virker på alle de andre menuer, at det
så ikke virker på besked-menuen, der trods alt (!) er den jeg bruger
mest.
Har andre oplevet det samme, og hvad er mon løsningen???

/Regards,
Onkel Ond

--
Selv den mest hårdkogte masochist
synes, at det gør vanvittigt ondt

Fra : Christian Poulsen

Dato : 18-12-02 23:12

> På min 3410 siger den "Forkert Genvej" når jeg forsøger at bruge
> genveje til hele menu 1.

Mener at når Nokia telefoner har mere end 10 menuemner, så skal man
trykke MENU-01-XX for at komme ind i genvejen. Altså du skal have et
nul foran, ellers vil den prøve at gå ind i menu 10 eller derover.

Fra : Onkel Ond

Dato : 19-12-02 00:02

> Mener at når Nokia telefoner har mere end 10 menuemner, så skal man
> trykke MENU-01-XX for at komme ind i genvejen. Altså du skal have et
> nul foran, ellers vil den prøve at gå ind i menu 10 eller derover.

Bingo! Tak for hjælpen!
Den er godt nok lidt langsom i optrækket, men det virker!

/Onkel Ond

Fra : Esben Sunddal Hansen

Dato : 18-12-02 16:40

Er beskedmenuen ikke nr 2?

Fordi der er en menu der har nr. 11, så kan du ikke bruge genvej til 1.
menu. Men du kan vel trykke 2 gang istedet.

Normalt ligger indbakken på 2-2 (bl.a. på 3210 og min 3330)