Mobiltelefon og ekstern opkald/højtalere
Fra : Michael Lynge

Dato : 18-12-02 12:16

Hej NG

Jeg så i en amerikansk tv serie at man kunne sætte sin mobil ned i en holder
og hvor der så kunne føres en samtale vha. en slags eksterne
højtaler/mikrofon. Ja, min forklaring lyder dum, men jeg håber i fatter hvad
jeg mener.

Anyway - hvor kan sådan noget købes i dk eller online i dk?

Vh\Michael

Fra : lcj@wanadoo.dk

Dato : 18-12-02 14:24

On Wed, 18 Dec 2002 12:15:33 +0100, "Michael Lynge"
<christiansbro@hotmail.com> wrote:

> [...]
>og hvor der så kunne føres en samtale vha. en slags eksterne
>højtaler/mikrofon. Ja, min forklaring lyder dum, men jeg håber i fatter hvad

Det er håndfri, du snakker om, ikk? Det findes indbygget i mange
telefoner (så sparer du noget bordplads) eller kan købes i løs vægt
til bl.a.biler. Siemens har en lader med indbygget mikrofon og
højttaler til formåelt, men hvor du ellers kan sådan en dims aner jeg
ikke - prøv at spørge hos nogle af de store tilbehørssælgere som
f.eks. thansen.dk

Larts

Fra : Kasper Christensen

Dato : 18-12-02 16:20

Michael Lynge skrev:
> [...]
> jeg mener.
>
> Anyway - hvor kan sådan noget købes i dk eller online i dk?

Ellers er der telefoner som N6610, N7210, N7650, N9110(i), N9210(i) om
også har det indbygget