Julesanglege
Fra : Michael Jensen

Dato : 18-12-02 18:54

Hejsa

Jeg står og skal bruge nogle julesanglege, som gerne skulle akkompagneres af
noget klavermusik, men jeg er på rimelig bar bund ud over

# Bro Bro Brille (ikke særlig meget jul)
# Åh boogie boogie boogie (heller ikke så meget jul)

Håber i har nogle forslag, evt. med noder

Det haster lidt da jeg skal bruge det på fredag

Michael Jensen

Fra : Karina Hjorth

Dato : 18-12-02 19:33

> Håber i har nogle forslag, evt. med noder

Hvad med "Nissen er en kunstig mand", og "På loftet sider nissen" - der er
da lidt leg over dem begge... Der er også en juleudgave af "Så går vi rundt
om en enebærbusk", der hedder "Så går vi rundt om et juletræ med lys" -
teksten kan jeg bare ikke lige helt huske på nuværende tidspunkt.

Mvh
Karina

Fra : Jan Andersen

Dato : 19-12-02 00:22

"Michael Jensen" <michael@REMOVEogj.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Med venlig hilsen
>
> Michael Jensen
>
> Der er da også Nu er det Jul igen, Nu er det jul igen, og julen vare
li......
Jan.