Kent - hvilket nummer?
Fra : Peden

Dato : 18-12-02 12:45

Der kører et nyt Kent-nummer i radioen i øjeblikket, bl.a. på P3.
Det lyder som så meget andet kendt Kent, men der er en kvinde, der
synger med midtvejs i nummeret.

Det har IKKE noget med Kent vs. Visage - "Fade to Kent" at gøre.

Men - hvad kan det være for et nummer?
Har søgt forgæves på P3's playlister.

Peter

Fra : Troels

Dato : 18-12-02 12:57

> Det har IKKE noget med Kent vs. Visage - "Fade to Kent" at gøre.

Kent - FF

/Troels

Fra : Kent

Dato : 18-12-02 16:04

"Peden" <slemmepeter@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> synger med midtvejs i nummeret.
>
> Det har IKKE noget med Kent vs. Visage - "Fade to Kent" at gøre.

Nææææh, tænk, jeg vidste slet ikke, at jeg havde lavet et
Kent-nummer for nyligt!! Jeg er da ellers stadig ret ukendt af
en Kent at være. På den anden side var jeg jo til julefrokost
for nyligt.......... så måske...........???? ;)

Vh
Kent

Fra : Heureka

Dato : 19-12-02 01:12

.... og det er for øvrigt et knaldgodt nummer!

Thomas : )