Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvilket kamera Canon A40/S30
Fra : Martin Helbo

Dato : 18-12-02 18:13

Jeg er på udkig efter et digital kamera og har kigget en ekstra gang på
disse to:
Canon A40 og Canon S30
Prisen for de to kameraer er næsten ens, men hvilket skal jeg vælge.
S30 har 3.1 Mpixels mod A40's 2, tilgengæld har A40 mulighed for ekstra
linser.

Hvad kan folk anbefale?

--
/Martin Helbo
www.thedude.dk

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 18-12-02 18:55

Martin Helbo wrote:
> [...]
> Prisen for de to kameraer er næsten ens, men hvilket skal jeg
> vælge. S30 har 3.1 Mpixels mod A40's 2, tilgengæld har A40

Hmmm - normalt er S30 væsentlig dyrere (4500) end
A40 (2500).....

Men jeg kan godt se, at der er en enkelt forhandler
www.edbpriser.dk der er på listen med en pris. der
ligger på det halve af alle andre ?

Hvis det er rigtigt, at de vil sælge tilden pris, så er det
vist et godt køb !

Men jeg er stadig glad for mit A40 !

Jan Vestergaard
Email: jan@NOSPAMjve.dk Inet: www.jve.dk
Ved mail fjern NOSPAM - men newsindlæg bør normalt besvares i
gruppen.

Fra : René Sørensen

Dato : 19-12-02 17:18

> [...]
> ligger på det halve af alle andre ?
>
> Hvis det er rigtigt, at de vil sælge tilden pris, så er det

Det er efterhånden ved at være en meget brugt forretnings metode, at logge
kunder til på, for morlin havde jo "udsolgt" af S30, men han havde da et
meget godt og billigt trust kamera i stedet for, fjolset må jo tro man er
født i går.

Rene Sørensen

Fra : Martin Helbo

Dato : 21-12-02 17:48

"René Sørensen" <rs@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> meget godt og billigt trust kamera i stedet for, fjolset må jo tro man er

Nu står det også til 4600 på edbpriser, så falder valget på A40, men det har
også fået lutter gode anmeldelser.

--
/Martin Helbo
www.thedude.dk

Fra : Martin Helbo

Dato : 21-12-02 17:49

"Martin Helbo" <helbo@NOSPAMthedude.dk> skrev i en meddelelse

Hvordan er kvaliteten hvis man udskriver billeder taget med A40?

--
/Martin Helbo
www.thedude.dk