Hinterhag Alm (Saalbach) og Flamingos
Fra : sompoul

Dato : 06-03-01 09:32

Hej Allesammen

Jeg var i uge 7 på skiferie i Saalbach Hinterglemm. Der findes verdens fedeste afterskisted: Hinterhag Alm. På dette sted spiller et band ved navn Flamingos hver dag mellem 16 - 18 i hele vintersæsonen. Flamingos spiller en masse østrigske sange, bl.a. "Anton", og et par kendte internationale sange, bl.a. John Lennons "Imagine", og Venga Boys' udgave af "Sha la la la la". Men hvad hedder alle de andre sange de spiller?

Håber nogen kan hjælpe?

På forhånd tak!

Henrik

http://www.kandu.dk/

Fra : Søren R

Dato : 06-03-01 09:54

Hehe...Hinterhag holder 100%

Det er for fedt dernede!

Fra : jkj

Dato : 06-03-01 17:54

Har selv været der og det er mange af de samme sange som de spiller andre
steder i Østrig, her er nogle af dem jeg hørte og "opsporede" da jeg kom
hjem
1. DJ Ötzi - Hey Baby (uh ah)
2. Jürgen Drews - Wieder alles im griff
3. DJ Ötzi - Gimme beer trinken
4. DJ Ötzi - Never stop the alpenpop
5. Antonia feat. Sandra - Ich bin viel schöner
6. Die Kolibris - Die hände zum himmel
7. Die Ärzte - Manchmal haben frauen
8. EAV - Drei weisse Tauben

Håber det kan hjælpe dig lidt videre

JK

Fra : sompoul

Dato : 29-04-01 15:21

Tak for svaret jkj.

http://www.kandu.dk/

Fra : KH

Dato : 22-10-01 13:35

"sompoul" skrev d. 06-03-01 09:32 dette indlæg :
> [...]
internationale sange, bl.a. John Lennons "Imagine", og Venga Boys'
udgave af "Sha la la la la". Men hvad hedder alle de andre sange de

Ja Hinterhag holder 100%

Jeg kan også give dig et par stikord.

Zehn nackte Frieusseussen
Mein Revier
Weiss der Geier (oder weiss er nicht, ganz egal ich liebe dich, du
kannst alles von mir haben doch es läuft nichts ohne dich)
Titanic(Ich hab´alles im Griff, åhhhhh auf dem sinkenden Schiff åhhhhhh,
keine panic auf der Titanic)
We like to party
Edelweiss

Håber at det hjælper dig videre.