Fjern løbende rettelser i Word97, hvordan ~
Fra : dennis

Dato : 06-03-01 09:22

Hvordan kan man slå "løbende rettelser" fra i Word97 (Office 97)
hvis jeg skriver f.eks 06.03.2001 ligger Word selv efter
med date så der kommer 06.03.2001.03.06 ???
Også når jeg starter en ny linie, bliver det første bogstav stort,
hvad det dog ikke altid skal !

Jeg har fjernet "løbende stavekontrol" men hvad med resten.

Dennis

Fra : :-:Janner®:-:

Dato : 06-03-01 09:39

Prøv tjek hjælp filen for auto korrektur ...........

Her er lige et hurtigt uddrag hvad det gav på en Word 2000 :

Rette tekst, mens du skriver
Autokorrektur retter automatisk en række skrive- og stavefejl samt
grammatiske fejl, mens du skriver. Du kan også bruge denne funktion, hvis du
skal indsætte tekst, symboler og grafik, som du ofte anvender, og som du vil
undgå at skrive eller indsætte igen og igen. Oversigt over autokorrektur

Tilbage til toppen

Hurtigt indsætte et helt element ved at

God fornøjelse

Janner