getRedirectString() - Objektet understøtte~
Fra : Torben Philippsen

Dato : 18-12-02 14:17

Hej NG!

På en af mine asp.sider står følgende line i et javascript:
var redirect=document.sketcher.getRedirectString();

Når jeg afvikler siden på min IIS på min lokale maskine, så kører det hele
fint.

Hvis jeg afvikler siden på IIS'en på min win2000 server, som hoster alle
mine andre domæner, så brager det af med følgende fejlmeddelelse:
"Der opstod en fejl under kørslen, vil du søge efter fejlen?"
"Objektet understøtter ikke denne egenskab eller metode"

Hvis jeg trykker ja, viser scriptdebuggeren mig at der er fejl i linien:
"var redirect=document.sketcher.getRedirectString();"

Hvorfor kører det på den ene maskine og ikke på den anden?????

Håber der er en der kan hjælpe.

M.v.h.
Torben Philippsen.

Fra : Ole Ildsgaard Hougaa~

Dato : 18-12-02 17:36

On Wed, 18 Dec 2002 14:17:20 +0100, "Torben Philippsen"
<torbenph@worldonline.dk> wrote:

>Hej NG!
>
>På en af mine asp.sider står følgende line i et javascript:
>var redirect=document.sketcher.getRedirectString();

Jeg kan ikke direkte svare på dit spørgsmål, men jeg kan fortælle dig
hvor du har bedre chancer for at få svar:
dk.edb.internet.webdesign.clientside
Det er der spørgsmål om Javascript hører hjemme.

Fra : Torben

Dato : 18-12-02 20:49

Tak og undskyld

/Torben