Opsætte ftp i OS X
Fra : Per Madsen

Dato : 18-12-02 16:07

Hvordan opsætter jeg en ftp-server i OS X, og hvilket program kan I evt.
anbefale. Jeg har lidt fobi mth. Terminal-halløj, så noget sådant skal
det ikke være.

Mvh.

Per

Fra : Michael Holm

Dato : 18-12-02 22:35

Per Madsen <permand@cool.dk> wrote:

> Hvordan opsætter jeg en ftp-server i OS X, og hvilket program kan I evt.
> anbefale. Jeg har lidt fobi mth. Terminal-halløj, så noget sådant skal
> [...]
du slår det blot til inde i System Preferences under "Sharing"
men så vidt jeg husker er der en "lille" fejl som gør at alle der kommer
ind via ftp kan se alt hvad du har i din user-mappe
Det skulle kunne rettes via en lille indtastning i Terminal (sorry:)
Tror at det var David B. herinde som skrevet om det..? prøv at søg i
gamle indlæg !

--
Michael
http://ki-aikido.homepage.dk

Fra : Per Madsen

Dato : 18-12-02 23:23

Michael Holm <kiaikidoREMOVE@REMOVEmac.com> wrote:

> [...]
> Det skulle kunne rettes via en lille indtastning i Terminal (sorry:)
> Tror at det var David B. herinde som skrevet om det..? prøv at søg i

OK, jeg tjekker lige m. Google hvad det var David skrev. Tak for hjælpen

Per